Group Deneve

Fantastische zaak

Los van het prachtige meubilair is de persoonlijke benadering van al het personeel wat we hebben gesproken top. Totaal niet geforceerd maar aangenaam , relaxed en ze zijn oprecht geïnteresseerd.... Los van het prachtige meubilair is de persoonlijke benadering van al het personeel wat we hebben gesproken top. Totaal niet geforceerd maar aangenaam , relaxed en ze zijn oprecht geïnteresseerd. Verstand van zaken, goede adviezen, je voelt je als klant welkom en begrepen. Aanrader!

DJ

Bank gekocht en naar tal van andere spullen gekeken.

Smaakvol, deskundig en klantvriendelijk

Monique Bessems

Zeer grote keuze in topmerken en blijft ook na jaren geweldige service bieden

Zeer vriendelijk en geweldige service

Henk en Diana van Veldhuizen

Tijdens een prettig gesprek met Bram werd er heel goed naar onze wensen geluisterd met als resultaat dat wij meer dan tevreden zijn met het eindresultaat; onze meubels komen perfect uit en de ruimte... Tijdens een prettig gesprek met Bram werd er heel goed naar onze wensen geluisterd met als resultaat dat wij meer dan tevreden zijn met het eindresultaat; onze meubels komen perfect uit en de ruimte is heel goed ingedeeld.
Het is sowieso de moeite waard om eens binnen te stappen want naast een prachtige collectie meubelen is het prettig en ongedwongen inspiratie opdoen. Ook de service is prima op orde, kortom; wij komen zeker nog eens terug.

Service, advies en Collectie

Reactie Van der Donk Interieur:

Dank voor uw mooie woorden :)

Prachtige zaak .Een hoekbank gekocht echter bij levering beschadiging .Bank retour lange tijd moeten wachten en bij levering weer een beschadiging .Na mailen en een goed gesprek blijkt de fout bij... Prachtige zaak .Een hoekbank gekocht echter bij levering beschadiging .Bank retour lange tijd moeten wachten en bij levering weer een beschadiging .Na mailen en een goed gesprek blijkt de fout bij Rolf benz te liggen en wederom komt er een andere bank .Voor de derde keer ! Dit geeft dus een hoop geregel dus probeerde daar wat tegen over te stellen met Kvd Donk .Dit heeft niet veel opgeleverd .Eind conclusie vind ik dat ze niet de service verlenen die ik had verwacht van een dure meubelzaak .

Prachtige meubelen

Reactie Van der Donk Interieur:

Beste,
Dank voor uw reactie.
Beste,
Dank voor uw reactie.
Vervelend dat uw ervaring met ons bedrijf niet naar verwachting is verlopen. Rolf Benz heeft tot 2 keer toe een bank met fouten geleverd, niet ok en absoluut niet wat we van deze fabrikant gewend zijn. We nemen dit uiteraard hoog op met onze leverancier. Zoals u zelf al aangeeft doen we er alles aan om dit recht te zetten, zo leveren we tot driemaal toe een nieuwe bank. Daarbij is u in de tussentijd altijd een leenbank aangeboden, zodat u nooit zonder bank zou zitten. Tot slot wenste u (onafhankelijk van uw gegronde klacht op de bank) nog een set kussens, deze hebben we u uit coulance voor de helft van de prijs aangeboden en hier bent u mee akkoord gegaan.
We doen er alles aan om u alsnog tevreden te stellen en vinden het vervelend dat u dit anders ervaart. Zoals u weet, lopen inmiddels alle acties om de nieuwe bank te leveren.
Met vriendelijke groet
Van der Donk interieur

Marco de Vries

Vd Donk heeft ons complete interieur beetgepakt en van onze woning een waar paleisje gemaakt. Het uiteindelijke resultaat was vrijwel exact aan de vooraf door hen gemaakte impressies.

De verkoper en monteurs dachten continu met ons mee, waren altijd bereikbaar en zeer professioneel. Toppers!

W. Hendricks uit Maastricht

Zeer mooie stijlvolle interieurzaak. Onze gekochte stoel werd zonder problemen in Maastricht afgeleverd door een medewerker Robert van Van der Donk. Een vriendelijke enthousiaste man die nog hart... Zeer mooie stijlvolle interieurzaak. Onze gekochte stoel werd zonder problemen in Maastricht afgeleverd door een medewerker Robert van Van der Donk. Een vriendelijke enthousiaste man die nog hart heeft voor de zaak.

Jullie medewerker die de stoel leverde was top.

Kees

Uitstekend en smaakvol advies op maat gekregen voor onze woonkamer door adviseur Han Went met accent op deskundigheid en contact, professioneel, vriendelijk en met passende verkoop benadering. Prima... Uitstekend en smaakvol advies op maat gekregen voor onze woonkamer door adviseur Han Went met accent op deskundigheid en contact, professioneel, vriendelijk en met passende verkoop benadering. Prima assortiment in verschillende prijsklassen. Goed georganiseerd bedrijf, transportschade werd vlot en correct opgelost, financiële afspraken werden bewaakt en uitgevoerd. Een goed bedrijf om samen je huis mee in te richten!

Collectie, klantcontact, levering & service

Teus Baars

Super zaak! Mooi assortiment en uitstekende service. Wij komen er al jaren met veel plezier!

van A tot Z perfect!

Liesbeth van Houwelingen

Mijn ervaring met Van der Donk is zeer goed. Het zeer ruime assortiment vind ik plezierig en bovenal de wijze waarop de medewerkers acteren, bescheiden maar met een duidelijke visie en goed... Mijn ervaring met Van der Donk is zeer goed. Het zeer ruime assortiment vind ik plezierig en bovenal de wijze waarop de medewerkers acteren, bescheiden maar met een duidelijke visie en goed inlevingsvermogen als het om maken van keuzes gaat (Alice Paans). Daarnaast professioneel en voorkomend in de uitvoering (Robert Kortenhoeve). Met betrekking tot de verlichting hadden we wellicht eerder over dimbaarheid etc. moeten spreken of Robert eerder kunnen betrekken voor de technische mogelijkheden/wensen. Maar dat is echt het enige wat ik als feedback heb. Verder echt TOP geholpen.

Ruime assortiment, compleet pakket aanwezig voor inrichting en aankleding van je woning. Alice Paans heeft smaak en durft haar kijk op de inrichting van je huis te geven, was zeer goed voorbereid op... Ruime assortiment, compleet pakket aanwezig voor inrichting en aankleding van je woning. Alice Paans heeft smaak en durft haar kijk op de inrichting van je huis te geven, was zeer goed voorbereid op onze afspraak. Ze had meerdere opties waaruit we keuze konden maken voor inrichting van onze woonkamer, alle kleuren en materialen die we al hadden had ze goed geïnventariseerd. Ze kwam ook pro-actief met aanvullende suggesties. Ze betrekt haar collega's tijdig als die een specialisatie op ander terrein hebben (bijvoorbeeld vloerkleed). Plezierig in de communicatie, we kregen een stoel op zicht, ook dat was fijn om goed te kunnen beslissen.