Liesbeth van Houwelingen

Mijn ervaring met Van der Donk is zeer goed. Het zeer ruime assortiment vind ik plezierig en bovenal de wijze waarop de medewerkers acteren, bescheiden maar met een duidelijke visie en goed inlevingsvermogen als het om maken van keuzes gaat (Alice Paans). Daarnaast professioneel en voorkomend in de uitvoering (Robert Kortenhoeve). Met betrekking tot de verlichting hadden we wellicht eerder over dimbaarheid etc. moeten spreken of Robert eerder kunnen betrekken voor de technische mogelijkheden/wensen. Maar dat is echt het enige wat ik als feedback heb. Verder echt TOP geholpen.

Ruime assortiment, compleet pakket aanwezig voor inrichting en aankleding van je woning. Alice Paans heeft smaak en durft haar kijk op de inrichting van je huis te geven, was zeer goed voorbereid op onze afspraak. Ze had meerdere opties waaruit we keuze konden maken voor inrichting van onze woonkamer, alle kleuren en materialen die we al hadden had ze goed geïnventariseerd. Ze kwam ook pro-actief met aanvullende suggesties. Ze betrekt haar collega's tijdig als die een specialisatie op ander terrein hebben (bijvoorbeeld vloerkleed). Plezierig in de communicatie, we kregen een stoel op zicht, ook dat was fijn om goed te kunnen beslissen.

Score voor Van der Donk Interieur: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: