Familie Maas

Gastvrijheid - expertise - enthousiasme - vakmanschap

Vanaf het moment dat wij ons nieuwe huis hebben gekocht zijn we ons gaan oriënteren bij Van der Donk. Iedere keer hebben wij de medewerkers als gastvrij ervaren. Ze denken mee en zo kwamen wij... Vanaf het moment dat wij ons nieuwe huis hebben gekocht zijn we ons gaan oriënteren bij Van der Donk. Iedere keer hebben wij de medewerkers als gastvrij ervaren. Ze denken mee en zo kwamen wij steeds een stap dichtbij ons droom interieur.

Van der Padt

Zeer slechte after sales , zeer dure eetkamerstoelen, maar binnen paar dagen gaat het vilt onder de stoelpoten eraf . Hierdoor vervelend snerpend geluid . Wordt totaal niet serieus behandeld en na... Zeer slechte after sales , zeer dure eetkamerstoelen, maar binnen paar dagen gaat het vilt onder de stoelpoten eraf . Hierdoor vervelend snerpend geluid . Wordt totaal niet serieus behandeld en na een nieuwe poging onzerzijds , willen ze tegen een belachelijke prijs nieuwe viltjes sturen ( wat niet de oplossing is) Na ons verweer , geen reactie meer gehoord .

Verkopen , daarna niet thuis

Hans D

6 sterren krijgt Van der Donk & team van ons . De woning omgetoverd tot een prachtig geheel waarin het zeer ontspannen vertoeven is. HET VOELT AAN ALS EEN ZEER CONFORTABELE LOBBY VAN EEN EXCLUSIEF... 6 sterren krijgt Van der Donk & team van ons . De woning omgetoverd tot een prachtig geheel waarin het zeer ontspannen vertoeven is. HET VOELT AAN ALS EEN ZEER CONFORTABELE LOBBY VAN EEN EXCLUSIEF HOTEL.
WELL DONE!

HET TOTALE PLAATJE KLOPT:
klantvriendelijkheid
Deskundigheid
Beschikbaarheid van meubelen
Serivice

Fam. Boer Sleeuwijk

***** Voor de mannen van Van der Donk.
Peter Looijen voor zijn inspireerde ideeën en ontwerpen. Robert voor de praktische uitvoering.

Alleen maar.

Ingrid Pos

De verkoper heeft mij prima geholpen bij mijn zoektocht naar nieuwe verlichting. Hij kwam met een goede betaalbare en prachtige oplossing.
De montage van het geheel werd ook uitstekend en...
De montage van het geheel werd ook uitstekend en vakkundig gedaan.

Goede communicatie. Vriendelijke en behulpzame mensen.

D. Poelman

We hebben flinke pech gehad met de bankset die we hebben gekocht bij van der Donk. Tijdens transport waren een aantal ernstige beschadigingen ontstaan. Van der Donk heeft dit keurig opgelost en we... We hebben flinke pech gehad met de bankset die we hebben gekocht bij van der Donk. Tijdens transport waren een aantal ernstige beschadigingen ontstaan. Van der Donk heeft dit keurig opgelost en we genieten iedere dag van onze aankoop.

service, klantvriendelijkheid en meedenken om tot een oplossing te komen.

J.P. Fioole

Prettige ontvangst, deskundige hulp, top service.

Heel coulant bij het oplossen van een probleem

Elena

It was an amazing experience with Mr Van Der Donk and his team. Starting from beginning when my family enter to the showroom and decided to choose a Minotti couch with coffee table. Beautiful... It was an amazing experience with Mr Van Der Donk and his team. Starting from beginning when my family enter to the showroom and decided to choose a Minotti couch with coffee table. Beautiful showroom, professional personal and good advice helps us to buy those an amazing furniture. Today we are happy and thankful to Mr Van Der Donk and his colleague Mike for receiving our dream furniture and nicely installed at our house. We are happy to discover this furniture world with Minotti and Mr Van Der Donk. Highly recommended to the clients who would like to choose Minotti for them house.

Professionalism, kindness, beautiful showroom

Mark

Ìn 2022 hebben wij een maatwerk kast i.c.m. een prachtige schuifdeur van Rimadesio besteld. Wij zochten namelijk een soort 'moderne en-suite' om een slaapkamer op te delen in een ouder- en... Ìn 2022 hebben wij een maatwerk kast i.c.m. een prachtige schuifdeur van Rimadesio besteld. Wij zochten namelijk een soort 'moderne en-suite' om een slaapkamer op te delen in een ouder- en kinderkamer. Het resultaat is werkelijk prachtig! En ook de weg ernaar toe was erg fijn, van A tot Z was alles goed geregeld door het bredere team. In een vroeg stadium zijn wij door de Rimadesio specialist Joelle uitgenodigd in de mooie showroom om de mogelijkheden te bespreken en het plan uit te werken. De monteur Robert die de uiteindelijke montage zou uitvoeren was toen ook al aangehaakt en er is direct overleg geweest met de 'eigen' meubelmaker voor het timmerwerk. Hierdoor konden we voor het beste eindresultaat gaan. De uiteindelijke montage is ook uitermate vakkundig uitgevoerd. Door het maatwerk kwamen Robert en Tjibbe wat onvolkomenheden tegen die in het werk perfect zijn opgelost. Er hing een algeheel gevoel van rust, zorgvuldigheid en volledige controle in ons huis tijdens de uitvoering. Kortom, een erg fijne A-Z klantervaring.

hoogwaardige kwaliteit, vakkundige monteurs en full-service klantervaring

Ray

Gepassioneerde professionals waarop je kan vertrouwen!

Goed kunnen luisteren; Uitdagende alternatieven bieden; Afspraak = Afspraak; Super montage, met liefde voor de high end producten