Prachtige zaak .Een hoekbank gekocht echter bij levering beschadiging .Bank retour lange tijd moeten wachten en bij levering weer een beschadiging .Na mailen en een goed gesprek blijkt de fout bij Rolf benz te liggen en wederom komt er een andere bank .Voor de derde keer ! Dit geeft dus een hoop geregel dus probeerde daar wat tegen over te stellen met Kvd Donk .Dit heeft niet veel opgeleverd .Eind conclusie vind ik dat ze niet de service verlenen die ik had verwacht van een dure meubelzaak .

Prachtige meubelen

Reactie Van der Donk Interieur:

Beste,
Dank voor uw reactie.
Vervelend dat uw ervaring met ons bedrijf niet naar verwachting is verlopen. Rolf Benz heeft tot 2 keer toe een bank met fouten geleverd, niet ok en absoluut niet wat we van deze fabrikant gewend zijn. We nemen dit uiteraard hoog op met onze leverancier. Zoals u zelf al aangeeft doen we er alles aan om dit recht te zetten, zo leveren we tot driemaal toe een nieuwe bank. Daarbij is u in de tussentijd altijd een leenbank aangeboden, zodat u nooit zonder bank zou zitten. Tot slot wenste u (onafhankelijk van uw gegronde klacht op de bank) nog een set kussens, deze hebben we u uit coulance voor de helft van de prijs aangeboden en hier bent u mee akkoord gegaan.
We doen er alles aan om u alsnog tevreden te stellen en vinden het vervelend dat u dit anders ervaart. Zoals u weet, lopen inmiddels alle acties om de nieuwe bank te leveren.
Met vriendelijke groet
Van der Donk interieur

Score voor Van der Donk Interieur: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: