Deskundigheid
Resultaat
9.8/10
Communicatie

Cor van ginneken

Klein vaarbewijs 1 vandaag geslaagd.

Sterke punten:

1 antwoord mogelijk vraag 7 op mijn examen 10 punten waard goede antwoord = A instructeur coen,de man die het zo duidelijk en goed en profesioneel uitlegt dat je gewoon uitkijkt om examen te doen.

Leon Rijks

Uitstekende videocursus vaarbewijs 2

Sterke punten:

duidelijke uitleg en tips. Pragmatische uitleg

Lucas Jonkers

Klein vaarbewijs 1 en 2 gehaald!

Sterke punten:

leuke manier van uitleggen waardoor de informatie veel beter blijft hangen!

Ingeborg

KVBI EN KVBII beiden gehaald

Sterke punten:

Stof wordt rustig en helder uitgelegd, veel oefening door examenvragen, lessen kunnen herhaald worden.

Rik van de Beek

Na 10 jaar VB 1 nu toch nog VB 2 behaald, TOP

weer hele goed uitleg

john evers

Geslaagd voor KVB2 (TOP) video + studieboek gebruikt .

Sterke punten:

als extra een studie boek aangevraagd .

Gus Olie

Lekker duidelijk allemaal

Sterke punten:

Voor de mensen die ook de handleiding van hun nieuwe tv niet lezen is de online cursus een grote uitkomst. Dus een aanrader makkelijk leren.

Anne Begheyn

Video helpt!

Sterke punten:

Ik heb erg veel gehad aan de video's die ik bij de cursus Vaarbewijs 1 en Marifoon basis heb kunnen bekijken. Door de duidelijke uitleg, met humor erbij, is het bij mij veel beter blijven hangen.... Ik heb erg veel gehad aan de video's die ik bij de cursus Vaarbewijs 1 en Marifoon basis heb kunnen bekijken. Door de duidelijke uitleg, met humor erbij, is het bij mij veel beter blijven hangen. Ook lastige onderwerpen werden zo makkelijk te begrijpen. Het werkte heel goed en was voor mij de ideale manier om deze lesstof te leren. Ook omdat het best wel veel was is een film voor mij beter vol te houden dan het lezen in een droog boek.

Yvonne Koning

Vandaag geslaagd KVB 2

Sterke punten:

Goed en duidelijk lesmateriaal, zowel het boekwerk als de video als de lesdag.

C. Walraven

Geslaagd voor vaarbewijs 2!

Sterke punten:

Vandaag geslaagd voor vaarbewijs met 0 fouten! Zonder de Albatros videocursus met duidelijke uitleg, veel video's en tips was dat nooit gelukt. Ook is er ontzettend veel oefenmateriaal beschikbaar.... Vandaag geslaagd voor vaarbewijs met 0 fouten! Zonder de Albatros videocursus met duidelijke uitleg, veel video's en tips was dat nooit gelukt. Ook is er ontzettend veel oefenmateriaal beschikbaar. Echt de moeite waard dus.