Deskundigheid
Communicatie

Peter F.

Top!

Sterke punten:

Het boek en de online videocursus is op en gemakkelijke manier te volgen. De oefeningen met de 2 en de 3 puntenvragen versterkt het geheel.

Koen Lamp

Top cursus VB 2

Sterke punten:

Heldere uitleg, gericht op praktijk, aansprekende voorbeelden, uitstekend cursusboek, veel oefenvragen met toelichting.

Edwin

De online cursus

Sterke punten:

De online cursus was goed te doen, top uitleg lekker rustig door Coen, veel examen vragen om te oefenen dus top. ik heeft mijn Vaarbewijs gehaald

Hans Peters

Super Albatros

Sterke punten:

Ik heb (online) de cursus Vaarbewijs 1 gevolgd en vandaag met goed gevolg het examen gedaan. Ik vond het heel erg leuk om de opleiding te volgen. In de filmpjes werd alles erg goed uitgelegd, de... Ik heb (online) de cursus Vaarbewijs 1 gevolgd en vandaag met goed gevolg het examen gedaan. Ik vond het heel erg leuk om de opleiding te volgen. In de filmpjes werd alles erg goed uitgelegd, de docent heeft een prettige stem en brengt het duidelijk over. Ik zou Vaarschool Albatros aan iedereen kunnen aanbevelen. Heel erg bedankt!!

Jan Hendrik Kroese

Geslaagd voor KVB2

Duidelijke video lessen.

Rogier

Prima cursus

Sterke punten:

Heldere uitleg makkelijk toegankelijk en te volgen wanneer het uitkomt. een aanrader. Geslaagd!

William van Heeswijk

Gisteren geslaagd voor VB2. 👍😁

Sterke punten:

Duidelijke en heldere filmpjes met goede uitleg. De oefenvragen zijn perfect voor het CBR examen.

Desiree

Prima aanbod van cursussen voor de (recreatieve) waterliefhebber

Sterke punten:

Service gericht, gemoedelijk, goed georganiseerd en vriendelijke begeleiding door Coen en collega's!

Yorben Janssens

Beste beslissing (als Belg)

Sterke punten:

Beide examens op 1 dag gemaakt beide +90%. Deze cursus is echt top. Heb deze zelf al aangeraden aan meerdere kennissen. Ook de nazorg was top.

Tess Jansen

Super uitleg