Deskundigheid
Communicatie

Hoezen

Video cursus klein vaarbewijs 1

Sterke punten:

Zeer duidelijk, je kunt je eigen tempo volgen, duidelijk boek, goede opzet gewoon top.

Jolien

Goede en leuke training

Sterke punten:

Goede kennisoverdracht, materiaal van kwaliteit, de docent brengt kennis goed over en door humor nog leuk om te volgen ook. Top!

Jasper

100% resultaat

Sterke punten:

In de video worden de belangrijke punten tot in den treure herhaald, maar je onthoudt het daardoor wel! Dat, in combinatie met de vele oefen-examens, waarin bijna alle vragen die je kan verwachten... In de video worden de belangrijke punten tot in den treure herhaald, maar je onthoudt het daardoor wel! Dat, in combinatie met de vele oefen-examens, waarin bijna alle vragen die je kan verwachten voorbij komen, zorgt er voor dat je bijna niet kan zakken voor het examen.
VB1 geslaagd met nul fouten, VB2 geslaagd met ėėn fout.

Jan Hendrik

Top opleider, vandaag examen vaarbewijs 2 gehaald, 1 fout mijn dank.

Sterke punten:

Helder en duidelijk zonder poespas.

Udo

Aanrader

Sterke punten:

Je weet gewoon wat je te wachten staat als je de lessen en instructies opvolgt.

Hans Klaassen

Vaarbewijs Deel 2 in de pocket

Duidelijke uitleg

R.v.Leeuwen

Super

Sterke punten:

Goede docent in de video cursus. Specifieke en heldere uitleg.

W. van den Elshout

Compact en geen franje

Sterke punten:

Een review schrijven over een videocursus is voor mij een eerste keer, maar nadat ik gebruik had gemaakt van de fimpjes van Vaarschool Albatros op Youtube voor Vaarbewijs 1, besloot ik op te gaan... Een review schrijven over een videocursus is voor mij een eerste keer, maar nadat ik gebruik had gemaakt van de fimpjes van Vaarschool Albatros op Youtube voor Vaarbewijs 1, besloot ik op te gaan voor Vaarbewijs 2 en heb de complete videocursus aangeschaft. Ik vind dat deze videocursus de aandacht moet krijgen die ze verdient. Na bestudering van de boeken kreeg ik namelijk het gevoel toch gebaat te zijn met meer gerichte onderwerpen, lessen en vragen en heb daarom besloten de videocursus aan te schaffen en ik kan niet anders zeggen dat de verstrekte en uitgelegde lesstof ruim voldoende is om het examen met goed gevolg af te leggen, Duidelijke uitleg, geen overbodige detail kennis en een prettig tempo hebben mij geholpen het Vaarbewijs 2 te halen.

Huub

Goed voorbereid

Prima georganiseert

Rick Hermsen

Helder

Sterke punten:

Duidelijke uitleg en niet saai en goede filmpjes