Deskundigheid
Communicatie

Karin

Marifonie examen

Sterke punten:

Super goede cursus met 50 punten (100%) meteen de eerste keer geslaagd.

R Donkers

Super cursus voor vaarbewijs

Sterke punten:

Ondanks dat ik een leek was wat betreft varen ben ik toch gemakkelijk geslaagd voor kvb 1 en 2. Ik heb beide de online cursus gevolgd en zeer tevreden. De uitleg is duidelijk en begrijpbaar, zelfs... Ondanks dat ik een leek was wat betreft varen ben ik toch gemakkelijk geslaagd voor kvb 1 en 2. Ik heb beide de online cursus gevolgd en zeer tevreden. De uitleg is duidelijk en begrijpbaar, zelfs voor iemand die geen verstand heeft van varen. Ik raad vaarschool Albatros zeer aan

Fabian Bosman

KVB 2 Geslaagd 1e keer

Prima online cursus !

Rik van de Beek

Vaar lekker weg

Sterke punten:

heerlijk thuis aan tafel studeren met de Video - cursus.
Hele duidelijke uitleg.

Trudy van Stam

Geslaagd KVB2 in 1 keer!!

Sterke punten:

Video duidelijk en meerdere mogelijkheden te bekijken
Theorie duidelijk en eenvoudig te begrijpen
Alles wat nodig is werd behandeld.
Geen overbodige leerstof

Rob de Zinger

Geslaagd

Duidelijke uitleg

Pollé Werner

Videocursus vaarbewijs 2

Sterke punten:

Ik ben woonachtig in België. Als beginneling de videocursus vaarbewijs aangeschaft bij Albatros op 02/02/2023 op 27/02/2023 examen gaan afleggen in Breda. Geslaagd met 94%.
De docent in de...
De docent in de videocursus legt de leerstof zeer goed uit. Top docent.
Hartelijk dank Albatros!!

Brigitte

Top geregeld

Sterke punten:

Alles is goed geregeld, heldere uitleg in de cursussen en in voorbereiding op het examen, grote behulpzaamheid, persoonlijke aanpak en ik zou eigenlijk niet weten waarom je ergens ander een cursus... Alles is goed geregeld, heldere uitleg in de cursussen en in voorbereiding op het examen, grote behulpzaamheid, persoonlijke aanpak en ik zou eigenlijk niet weten waarom je ergens ander een cursus zou volgen.

Jack de Rooij

Klein vaarbewijs 1 & 2 met behulp van Vaarschool Albatros gehaald!

Sterke punten:

Duidelijke online training waardoor je goed voorbereid naar het examen gaat.

Hoezen

Video cursus klein vaarbewijs 1

Sterke punten:

Zeer duidelijk, je kunt je eigen tempo volgen, duidelijk boek, goede opzet gewoon top.