Musters

Ondanks dat de cursus via zoom was i.v.m. corona is het mij goed bevallen. Leuke docent(e), leuke medeleerlingen.

Jack Mul

Mila Gomez is een fantastische lerares, heel enthousiast , probeert de stof op verschillende manieren aan te bieden, en geduldig..

Jan Kees Langezaal

Ik vond het een hele fijne cursus, waar ik op hoog niveau een taal kon leren. Zeker het online aanbod is super

Sjelique Maas

Resultaat was fijn! Eerste 2 lessen wel wat rommelig aangezien niet iedereen het boek had en qua verbinding was het even wennen. De sfeer was goed. Breakout rooms is soms wel wat genant. Het... Resultaat was fijn! Eerste 2 lessen wel wat rommelig aangezien niet iedereen het boek had en qua verbinding was het even wennen. De sfeer was goed. Breakout rooms is soms wel wat genant. Het moeilijke vond ik dat je allemaal een ander niveau hebt en daardoor is het soms lastig om door te gaan in de les. De lerares zelf, Chiara, was super behulpzaam en aardig. Ook in vrije tijd af en toe een appje met tips of Italiaanse gerechten.

de Jong

Een fijne open manier van les geven, ook al is het op afstand

Mijndert

De lessen zijn kwalitatief erg goed en de docenten ook. Via Zoom is heerlijk les volgen. Helaas wel eentonig want er wordt geen gebruik gemaakt van breakout rooms of van online quiz mogelijkheden.... De lessen zijn kwalitatief erg goed en de docenten ook. Via Zoom is heerlijk les volgen. Helaas wel eentonig want er wordt geen gebruik gemaakt van breakout rooms of van online quiz mogelijkheden. Dus 2.5 uur luisteren en opdrachten maken.
Helaas is het ondersteuningsbureau erg langzaam. Ik kreeg mijn certificaat 6 weken na behalen examen en mijn behaalde cijfer ook.

Cargill

Prettige lessen met een goed tempo. Docenten zeer bekwaam.

Wim

Ik heb een zeer nuttige InTense-cursus gevolgd bij UvA Talen. Rekening houdend met mijn professionele en leerdoelen en met mijn werk- en privésituatie is een goed programma opgesteld met afwisseling... Ik heb een zeer nuttige InTense-cursus gevolgd bij UvA Talen. Rekening houdend met mijn professionele en leerdoelen en met mijn werk- en privésituatie is een goed programma opgesteld met afwisseling in studie-activiteiten en docenten. Doordat er meerdere docenten ingezet werden, werden steeds wisselende accenten gelegd. Dit heb ik als prettig ervaren. De docenten zijn professioneel en kundig en beschikken over goed lesmateriaal. Het lukte, ondanks het grotendeels online-karakter, goed om een aangename en studieuze sfeer te creëren.

Marco Leijenhorst/VodafoneZiggo

Lessen waren van goede kwaliteit. Prettige docenten en passende en uitdagende lesstof.

Hans / Independer

We hebben heel veel geleerd. De lerares kan heel goed de materiaal uitleggen en is geduldig. We kregen genoeg huiswerk om te oefenen, en de les was leuk.
Aan het einde van de les, heb ik het...
Aan het einde van de les, heb ik het officieel NT2 B2 examen gedaan en ik zou zeggen dat het niveau vergelijkbaar is met de materiaal van Uva Talen. Ben ook geslaagd dankzij de lessen en onze lerares. Dank je wel!