Sofieke

Ik heb Zweeds voor beginners en de daaropvolgende cursus gedaan. Een erg leuke cursus met een goede en ontzettend leuke docent!

AT

Zeer positieve ervaring. Aanrader voor allen.

Bonifaix Diane

Ik heb de niveau B1.1 en B1.2 met UVA Talen gevolgd. Voor B1.1 had ik een docent en voor B1.2 dezelfde docent en een andere docent. Zij waren heel goed, de cursussen waren van zeer goede kwaliteit.... Ik heb de niveau B1.1 en B1.2 met UVA Talen gevolgd. Voor B1.1 had ik een docent en voor B1.2 dezelfde docent en een andere docent. Zij waren heel goed, de cursussen waren van zeer goede kwaliteit. De sfeer was ook goed. Wij kunnen praten en oefenen en de opmerkingen van de docenten waren altijd duidelijk en nuttig.

Boas

Ik vond het leuk, leerzaam en uitdagend

Roos

UvA talen is een heel fijne plek om een taal te leren. De docenten zijn heel aardig en opbouwend. De sfeer in de les was ook heel prettig en gezellig, waardoor de lessen ook heel leuk worden. Er is... UvA talen is een heel fijne plek om een taal te leren. De docenten zijn heel aardig en opbouwend. De sfeer in de les was ook heel prettig en gezellig, waardoor de lessen ook heel leuk worden. Er is veel ruimte voor individuele aandacht waardoor je echt stappen kunt zetten tijdens de cursus.
Het contact met uva talen verliep ook heel soepel, ze reageren heel snel op mailtjes en ze proberen je echt te helpen het beste uit de cursus te halen.
Ik raad een cursus bij uva talen zeker aan!

Janet

Ik heb mijn Nederlandse individuele training bij UvA Talen als geweldig en leerzaam ervaren. En is mijn zelfvertrouwen in het schrijven enorm toegenomen. In korte tijd heb ik veel geleerd van... Ik heb mijn Nederlandse individuele training bij UvA Talen als geweldig en leerzaam ervaren. En is mijn zelfvertrouwen in het schrijven enorm toegenomen. In korte tijd heb ik veel geleerd van Janine. Al met al was het een top ervaring!

Vladimir Turan

De cursus was geweldig en de docenten waren echt geweldig

Deskundige leraar, met persoonlijk gerichte cursus

Gerard

Mijn ervaring met UfA talen was erg positief. Ik vond mijn vier docenten vriendelijk, bemoedigend en ik voel dat ik gedurende de week veel geleerd heb. Het bezoek aan het Rijks museum, kunst... Mijn ervaring met UfA talen was erg positief. Ik vond mijn vier docenten vriendelijk, bemoedigend en ik voel dat ik gedurende de week veel geleerd heb. Het bezoek aan het Rijks museum, kunst gecombineerd met nederlands leren was een hoogtepunt.
Gerard

Docent was erg vaardig en ontzettend aardig. Dat heeft zeker bijgedragen aan het slagen van de cursus.