LUCIDNESS

Dankzij een zeer deskundige docent heb ik een goed resultaat behaald. Het contact met de docent en de medestudenten was leuk en de lessen waren aangenaam.

Reactie UvA Talen NL:

Fijn om te horen! Bedankt voor je recensie.

Maryam Elsawah

Mijn ervaring was heel goed met UVA en docenten.

Reactie UvA Talen NL:

Bedankt voor je recensie, Maryam!

Jan Piet Smit

Prima lessen met heel veel persoonlijke aandacht.

Reactie UvA Talen NL:

Fijn om te horen! Bedankt voor je recensie, Jan.

silvia spinnato

Goede cursus, docenten zijn duidelijk en gericht op het programma. De enige opmerking is misschien dat het niveau van de cursisten was niet voor iedereen hetzelfde (GV2) dus tijdens de conversaties... Goede cursus, docenten zijn duidelijk en gericht op het programma. De enige opmerking is misschien dat het niveau van de cursisten was niet voor iedereen hetzelfde (GV2) dus tijdens de conversaties in de breakout rooms was het een beetje moeilijk om samen de opdrachten te doen.

Reactie UvA Talen NL:

Bedankt voor je opmerking, Silvia! Alle studenten ondergaan een intake of een examen voordat ze met de cursus kunnen beginnen. Echter, als je hier verder over wilt praten, neem dan gerust contact op... Bedankt voor je opmerking, Silvia! Alle studenten ondergaan een intake of een examen voordat ze met de cursus kunnen beginnen. Echter, als je hier verder over wilt praten, neem dan gerust contact op met ons via e-mail; trainers@uvatalen.nl.

Leah

Leuke ervaring. Ik had plezier met de les.

Reactie UvA Talen NL:

Fijn om te horen! Bedankt voor je recensie, Leah.

Zita Bade

Het was een leuke serie met Edith. Als ik ga voor nog een rondje, wil ik graag weer met Edith leren!

Reactie UvA Talen NL:

Fijn om te horen, Zita! Bedankt voor je beoordeling.

Anne

De docent was lief. Er was altijd ruimte voor (extra) vragen. De docent heeft aantrekkelijke quizes bedacht.

Reactie UvA Talen NL:

Bedankt voor je recensie, Anne. We waarderen je beoordeling over onze Nederlandse cursussen heel erg!

Ale NaviaVargas

Geweldige ervaring!

Reactie UvA Talen NL:

Goed om te horen, Alexandra! Bedankt voor je recensie.

Bert

In 10 goedgevulde avonden heb ik de beginselen van de Zweedse taal geleerd. De sfeer was erg prettig en productief. De docent heeft de lessen steeds prima voorbereid en we kregen veel extra... In 10 goedgevulde avonden heb ik de beginselen van de Zweedse taal geleerd. De sfeer was erg prettig en productief. De docent heeft de lessen steeds prima voorbereid en we kregen veel extra informatie, waardoor de lessen ook meer diepgang kregen.