Jo Ellis-Monaghan

Echt goed programma en docent.

Marie

Ik ben uiterst tevreden over de taalcursus Frans A1.1 bij Uva Talen. De cursus werd via Zoom gegeven en dat was tot mijn verbazing erg prettig. De lerares bereide de lessen grondig voor en er was... Ik ben uiterst tevreden over de taalcursus Frans A1.1 bij Uva Talen. De cursus werd via Zoom gegeven en dat was tot mijn verbazing erg prettig. De lerares bereide de lessen grondig voor en er was voldoende individuele aandacht. Vanwege deze positieve ervaring heb ik ervoor gekozen om mij op te geven voor de vervolgcursus.

Raymon

Ik begrijp niet dat men geen cursussen in het weekend aanbiedt. Ik werk in wisseldiensten waardoor het volgen van een cursus voor mij dus onmogelijk is. Een gemiste kans!

Plate

Leuke en nuttige cursus.

Menno Gibson/ Plan International Nederland

Ik heb een cursus Spaans Intense gevolgd bij UvA Talen. De cursus was zeer goed op mijn persoonlijke en professionele situatie afgestemd. Bedenk wel dat een Intense talencursus bij de UvA ook echt... Ik heb een cursus Spaans Intense gevolgd bij UvA Talen. De cursus was zeer goed op mijn persoonlijke en professionele situatie afgestemd. Bedenk wel dat een Intense talencursus bij de UvA ook echt behoorlijk intensief is! Voor mij was dit een perfecte manier om mijn Spaans aanzienlijk te verbeteren in een zeer korte periode!

Yoeri

Enthousiaste lerares. Vanuit lerares goed gekeken naar in welke verwachte context de woorden gebruikt gaan worden en hier de benodigde woorden op aangepast. Enthousiast, sociaal en aardige lerares.... Enthousiaste lerares. Vanuit lerares goed gekeken naar in welke verwachte context de woorden gebruikt gaan worden en hier de benodigde woorden op aangepast. Enthousiast, sociaal en aardige lerares. Dit maakte de lessen erg leuk.

NCWT Nemo

De lessen Italiaans van Chiara waren heel fijn. Humor, uitdaging en veel positieve aanmoediging. Ik was er heel blij mee!

Edith

Persoonlijke communicatie.

NEMO Science Museum

Erg leuk om gedaan te hebben. Enthousiaste docente veel van de basis geleerd om zelf daar op door te kunnen gaan. Het lesmateriaal vond ik zelf wat chaotisch gepresenteerd. Ik had allerlei schermen... Erg leuk om gedaan te hebben. Enthousiaste docente veel van de basis geleerd om zelf daar op door te kunnen gaan. Het lesmateriaal vond ik zelf wat chaotisch gepresenteerd. Ik had allerlei schermen open staan en een kladblok om alles bij te houden. Maar dit werd beter na een aantal lessen. Al met al heb ik er wel erg van genoten.

Heidi Haveman/KLM

Zeer ervaren en goede docent met ruimte voor aanpassingen in het programma o.b.v. de aanwezig kennis, kunde en specifieke leerdoelen.