Fijne informele sfeer, hele prettige omgang docent-student waarin student centraal staat. Lessen zijn overzichtelijk en goed te volgen.

De docent was zeer geestig en bracht de stof op een leuke toegankelijke manier over. De sfeer was daarom ontzettend prettig.

Veel geleerd.

UvA, faculteit Economie en Bedrijfskunde

Ik heb deze cursus met veel plezier gevolgd. De docent wist mij enorm te boeien door zijn prettige manier van lesgeven, wat ook veel interactiviteit met zich meebracht. En ik vond het prettig dat... Ik heb deze cursus met veel plezier gevolgd. De docent wist mij enorm te boeien door zijn prettige manier van lesgeven, wat ook veel interactiviteit met zich meebracht. En ik vond het prettig dat we niet vanuit een boek hebben gewerkt, maar dat de lessen heel erg op de praktijk gericht waren. De docent nam iedere week nieuw materiaal mee, en waar mogelijk ook nog inspelend op de actualiteit. We hebben eigen materiaal meegenomen om aan te werken met elkaar. Wat direct toepasbaar is in de praktijk. Ook was er een goede balans grammatica, vertaalwerk, spelling, spreken. En vaak werd ook aan ons gevraagd waar wij op dat moment behoefte aan hadden. Dat vond ik ook heel prettig. Heel praktijkgericht en op de behoefte van de cursisten afgestemd.

Alex van Eenennaam/UvA

De cursus Engels (gevorderd) die ik heb gevolgd was gevarieerd. Daarbij is er ook veel ruimte voor wensen vanuit de groep betreffende specifieke aandachtspunten. De cursus werd gegeven door een... De cursus Engels (gevorderd) die ik heb gevolgd was gevarieerd. Daarbij is er ook veel ruimte voor wensen vanuit de groep betreffende specifieke aandachtspunten. De cursus werd gegeven door een native speaker wat een groot voordeel is, zeker gezien de kennis over de context van alles wat bij een taal hoort. De cursus is intensief, maar de sfeer tijdens de lessen was altijd ontspannen.

Spaans via UvA talen is mij onwijs goed bevallen. Erg flexibel, professioneel en erg veel mogen leren.

S.Fagel/KLM

Van inschrijving, indeling docenten, persoonlijke benadering, alles als uitmuntend ervaren. Over het verder zeer praktische en leuke les materiaal echter 1 opmerking: de bijgeleverde CD-roms waren... Van inschrijving, indeling docenten, persoonlijke benadering, alles als uitmuntend ervaren. Over het verder zeer praktische en leuke les materiaal echter 1 opmerking: de bijgeleverde CD-roms waren voor mij niet mogelijk af te spelen. Per les de benodigde info toe te sturen werkt voor mij het prettigst. Het zal zeker ook met mijn leeftijd 64.... te maken hebben. Heel fijn dat ik via KLM deze kennismaking met UvA heb kunnen realiseren!

De docent was altijd goed voorbereid, nam goed de tijd om zaken uit te leggen en er was voldoende flexibiliteit om de lessen goed in te passen

Fijne sfeer in de groep met een docent die uitnodigde tot interactie en waarbij je je veilig voelde. Ik voel me nu een stuk meer comfortabel om Engels te praten. De behandelde stof was duidelijk en... Fijne sfeer in de groep met een docent die uitnodigde tot interactie en waarbij je je veilig voelde. Ik voel me nu een stuk meer comfortabel om Engels te praten. De behandelde stof was duidelijk en goed te begrijpen, overigens was hierbij wel uitleg van de docent nodig.
Een tip voor het vervolg, ik zou ook wel willen oefenen met het schrijven van een email aan een student. Dit hebben we niet gedaan tijdens de cursus.

Leuke kleinschalige bijeenkomsten. Enthousiaste docent, erg benaderbaar en behulpzaam. Toegespitst op wensen van deelnemers.

Sophie

Enthousiaste docent, duidelijke uitleg en goede afwisseling van theorie en praktijk.