KLM'er

Ik heb een cursus Duits gevolgd. Dit was een '1 op 1' cursus en heb hier veel van geleerd. De sfeer was goed en de docent heeft mij op een plezierige manier les gegeven.

Deze cursus was voor mij een kennismaking met een nieuwe vreemde taal. Ik heb het in de 10 lessen niet onder de knie gekregen maar daarvoor had ik ook meer aan zelfstudie thuis gedaan. Toch heb ik... Deze cursus was voor mij een kennismaking met een nieuwe vreemde taal. Ik heb het in de 10 lessen niet onder de knie gekregen maar daarvoor had ik ook meer aan zelfstudie thuis gedaan. Toch heb ik veel geleerd. Het contact met de docente was goed en prettig. Zij stelde zich ook flexibel op als ik een les wilde wijzigen.

Hakim

Docent Leston heeft verstand van zaken en geeft goede feedback.

diemen/klm

Goede uitleg over hoe ik die kon uitvoeren , de gebruikte lesmaterialen, de trainer gaf duidelijke uitleg over hoe de uitspaken gaan, hoe te lezen en hoe te grbruiken in zins vorm. Mijn geval ging... Goede uitleg over hoe ik die kon uitvoeren , de gebruikte lesmaterialen, de trainer gaf duidelijke uitleg over hoe de uitspaken gaan, hoe te lezen en hoe te grbruiken in zins vorm. Mijn geval ging het om leren van spaanse taal.
Enige nadeel is de plek ivm parkeren.

Deniz Dinc

Ik had persoonlijke (en gepersonaliseerde) lessen van Loraine Levin. Ze is een uitstekende leraar; flexibel, bekwaam, toegewijd en professioneel. Ik ben heel blij dat ik de kans krijg om haar... Ik had persoonlijke (en gepersonaliseerde) lessen van Loraine Levin. Ze is een uitstekende leraar; flexibel, bekwaam, toegewijd en professioneel. Ik ben heel blij dat ik de kans krijg om haar student te zijn.
Ze heeft me veel geleerd en ik hoop een kans te krijgen om in de toekomst weer met haar te studeren.

Slamet Riyadi

Professioneel begeleiding toegespitst op je niveau en werkveld.

Fijne lessen gehad bij Mila. Verder ook goed contact gehad met Uva Talen administratie over ophalen boeken, certificaat en aanpassen toetsdata.

Docenten zijn gemotiveerd en inspirerend en behulpzaam. Sfeer tijdens lessen goed, maar hangt natuurlijk ook af van de aanwezige studenten en hun onderlinge klik. Oefenmateriaal is wat beperkt,... Docenten zijn gemotiveerd en inspirerend en behulpzaam. Sfeer tijdens lessen goed, maar hangt natuurlijk ook af van de aanwezige studenten en hun onderlinge klik. Oefenmateriaal is wat beperkt, maar zou prima aangevuld kunnen worden met bestaande websites waar men ook Spaans kan oefenen. Ik denk dat duidelijke specifieke (sic!) verwijzing vanuit docent wel gewenst is (er zijn zeer veel sites)! Ook zou het helpen als docenten schematisch aangeven wat je dagelijks kan doen om effectief en efficiënt te studeren: het tempo ligt hoog en er wordt veel nieuwe stof aangeboden, dus hoe ga je dit verankeren...De spreekvaardigheid blijft toch een lastig punt in de klas: studenten zijn onderling niet erg betrouwbaar in juist woord- en grammaticagebruik en de docent kan onmogelijk ieder tegelijk helpen. Is er geen talenpracticum meer zoals in verleden in de Spuistraat waar je gebruik van zou kunnen maken? M.b.t. de uitspraak wordt er m.i. te weinig gecorrigeerd: eenmaal iets niet goed aangeleerd is weer moeilijk af te leren.

Complimenten voor de communicatie en het meedenken in oplossingen (passend maken van de cursus in de agenda) en de positieve inbreng van de docent. die zeer goed het niveau van de cursisten kon... Complimenten voor de communicatie en het meedenken in oplossingen (passend maken van de cursus in de agenda) en de positieve inbreng van de docent. die zeer goed het niveau van de cursisten kon bepalen en 'passend' doceerde (met veel passie en positiviteit

Martin

De docente van de individuele cursus Spaans gaf de lessen precies op maat, op basis van mijn behoefte en mijn niveau.