Een goede docent, en de methode is heel up to date.

R. van Maanen / KLM

Gestructureerde opzet van de lessen, prettig contact met docente, flexibele instelling en klantgericht.
Resultaat behaald.

Erica

Cursus heeft voldaan aan mijn verwachtingen. Leuke en energieke docent, was een leuke eerste kennismaking met de Spaanse taal!

KLM

Ik heb het als heel positief ervaren, mijn kennis is echt enorm verbeterd

P Struik KLM

Beste Uva,

Beste Uva,

Ik heb een positieve ervaring met Franse les. Heel prettig om 1 op 1 les te krijgen, puur maatwerk waarbij de docente zich precies richtte op mijn persoonlijke leerdoelen.

Prettige communicatie met de zowel de docente als de Uva.

Met vriendelijke groeten,

Patrick Struik

KLM

De sfeer was ok, af en toe het gevoel, dat ik letterlijk in een hokje zat.
in het begin,moeite om hem te verstaan,maar na 1 tot 2 lessen, was dat gelukkig over.

klm

Prima optie dat docent op bezoek komt naar de werkplek!

Het inplannen en de start van mijn cursus liet inzien hoe gewild hun cursussen waren, ze kwamen namelijk om in het werk, waardoor het nogal rommelig overkwam. Echter eenmaal gepland maakten de... Het inplannen en de start van mijn cursus liet inzien hoe gewild hun cursussen waren, ze kwamen namelijk om in het werk, waardoor het nogal rommelig overkwam. Echter eenmaal gepland maakten de docent en de privelessen dit meer dan goed! Super veel aandacht voor de individuele wensen.

Een-op-een cursus, toegespitst op mijn specifieke behoefte. Erg prettige docent, in slechts 10 lessen veel geleerd.

Nora

Ik heb onwijs veel geleerd tijdens mijn privé cursus Japans. Ik kon zelf goed aangeven op welk tempo ik het wilde leren.