Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Leuke, vlotte organisatie met jonge enthousiaste medewerkers die flexibel zijn en met je meedenken. Ook de activiteit was leuk om te doen waarbij ze leuke locaties voor eten hebben.

Snelle en enthousiaste reacties.

Nee, het was prima bevallen.

begrafenisvereniging St.Barbara/De Laatste Eer Warmenhuizen

Het was een mooie ervaring om met jullie in zee te gaan. Bikken en klikken was erg leuk. alleen maar positieve reacties gehoord

Sterk punten: goed georganiseerd,prima begeleider

zou ik zo niet weten.

ZZG zorggroep

Leuk, afwisselend, goede manier om samen te werken. Veranderd de blik op de stad.

Leuke spelleider, goede voorbereiding alles liep voorspoedig. Programma is creatief.

Wij vonden het allemaal een zeer geslaagde middag/avond!
Leuke wandeling door het centrum van Nijmegen met leuke opdrachten en heerlijk gegeten!

Een leuk concept, standswandeling met opdrachten en heerlijk eten.
Goede website.

Misschien routebeschrijving aanpassen, er staat aan het einde ergens "de trappen op" maar dit moet de trappen af zijn.
Het Hollands Restaurant is er niet meer en het Wapen van Nederland is er ook niet meer.

Drumband oude post

Wat hebben we gelachen en gestreden tijdens een van de leukste uitjes in Den Bosch

Er goed geregeld en een leuke en gezellige begleiding tijdens de activiteiten. We hebben veel van de stad gezien en heerlijk gegeten.

Erasmus Universiteit Rotterdam

Helemaal prima! Bedankt!

Heel vriendelijke staf en erg leuke activiteiten!

Niks! (als ik het goed begreep, werd de fun-golf minder gewaardeerd bij de minder actieve programma. Maar ik was bij de actieve programma en ik vond het geweldig!)

Prima, geregeld en erg gezellig dag gehad.

goede communicatie, duidelijke afspraken

De luch was iets te simpel

Voetbal vereniging "Half negen"

Prima ervaring geweest. Soepele doch directe leiding. Afspraken nagekomen.

Enthousiaste mensen. Staan voor hun zaak. Komen de afspraken na. Communicatie uitstekend. Laagdrempelig

We hebben een erg leuk uitje gehad en erg veel lol gehad. De quiz en opdrachten waren leuk en zaten goed in elkaar. En fijn dat het op korte termijn geregeld kon worden.
Jammer dat we wel...

Snelle reactie, leuk uitje en leuke begeleiding tijdens het uitje

Ik raad aan de informatie die een klant mailt ook door te geven aan degene die daadwerkelijk bij het uitje aanwezig is. Dat was niet gebeurd en het was leuk geweest als de begeleiding het doel van het uitje had geweten.