Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Ingrid Buinsters

Leuke, gezellige familiedag met activiteiten die voor iedereen mogelijk waren (leeftijd van 15-82), een super gezellige enthousiaste begeleider, goed geregeld met eten en drinken voor een hele...

Het enthousiasme van degene die het contact heeft onderhouden m.b.t. regelen e.d. en van degene die de dag begeleid heeft. Fijn dat het in een stad in de buurt kan.

Het zou prettig geweest zijn om tijdens de activiteiten in het bos wat te drinken te hebben. Dus of het erbij leveren, of adviseren om bv zelf voor water o.i.d. te zorgen.

Cindy van Donk

Goed geregeld, aangepast op het weer, leuk in elkaar gezet, uitdagend en echte hersenkrakers.

Aangepast op het weer, goed overleg, onze wens werd ingewilligd, leuke foto's etc.

Communicatie, had verzocht via een collega te reageren, maar toch kreeg ik de mails binnen.
Ook wordt er verschillende info gedeeld bv. over aantal deelnemers. Iemand had gezegd op de dag zelf en in de mail stond 72 uur van tevoren, eenduidig communiceren is belangrijk.

Goede sfeer, flexibele organisatie, lekker eten

Het was handig dat de begeleider flexiebel was om naar een door ons gewenst beginpunt te gaan. Daarnaast was het ook goed flexiebel te zijn in de voertaal. Ik heb pas laat doorgegeven dat we het programma graag in het Engels zouden willen doen en dat kon gewoon.
Het restaurant voor de samenwerking was goed gekozen. Het eten beviel iedereen goed.

Wij hebben gekozen voor een Engels programma omdat er een aantal niet-Nederlanders in de groep zaten. Het viel wel op dat sommige vertalingen van de opdrachten niet goed te begrijpen waren en een opdracht zou voor een helemaal buitenlandse groep ook niet op te lossen zijn geweest. Voor gemengde groepen zou het handig zijn als het spelmateriaal uit kaartjes bestaat waarop zowel de Engelse als Nederlandse tekst staat. En ik raad aan om de Engelse vertaling nog een keer goed te checken.
Daarnaast zij onze begeleider aan het begin dat we de uitleg van het spel niet hoeften te lezen. Hij zou alles uitleggen. Achteraf bleek dat het wel handig was geweest om zelf te gaan lezen. Ik begrijp dat de begeleider niet alles tot in het detail kan uitleggen. Persoonlijk zou ik het dan echter leuk vinden als de deelnemers aangemoedigd worden om het uitleg zelf alsnog te lezen.

Schepers

Leuke ervaring, leuke begeleiding en weer eens wat anders.

Leuke dag gehad, leuke begeleiding!

nee.

Het was een leuk uitje en de begeleider was erg enthousiast en vriendelijk. Fijn dat we het 06 nummer van hem hadden om zodoende de plek af te kunnen stemmen waar we elkaar zouden ontmoeten in de...

Amy van der Welle

Een erg leuk gezellig uitje. Leuk voor iedereen! Ook heerlijk gegeten! Goed georganiseerd. En een leuke enthousiaste begeleider. (Jammer dat de foto's kwijt zijn). erg gelachen door de leuke...

Een goed geregeld uitje. Erg leuk! De reservering verliep duidelijk en soepel. De informatie was erg duidelijk. Een hele goede service. De begeleiding was erg aardig en enthousiast. Het was een heel leuk uitje waar iedereen zich vermaakt heeft.

Het was jammer dat we een gedeelte van het spel niet konden doen , omdat een team zo slim was dat als je al 2 cijfers heb het erg makkelijk is om achter het derde cijfer te komen. Tip om het laatste cijfer niet als laatste van het slotje te doen maar bijvoorbeeld middenin. Dan zijn er toch meer mogelijkheden en proberen ze het minder snel.

In een woord super!

Prima uitleg en begeleiding van het uitje. We hebben erg veel plezier gehad en enorm veel gelachen met elkaar.

Woldringh optiek

We hebben een super avond gehad mede door Elise Schouten .
we zouden het zo weer over doen

Elise Schouten in een woord geweldig.
voelde de groep er goed aan
van ons krijgt ze een dikke 10

we hebben ïk hou van holland " feest gehad echt prima

wat een klein min puntje was dat het ( heerlijke ) eten wat eerder had gemogen

verder niks dan lof

Buren Hallum Automaterialen BV

Het was een erg leuk bedrijfsuitje, met goede begeleiding. We konden zelf een restaurant uitkiezen en dat beviel uitstekend. Al met al een erg geslaagd feestje!