Begeleiding
Service
Voorbereiding

Joyce Luteijn

Super leuke en gezellige dag gehad met collega's. Het is een echt team uitje. Je leert gelijk leuke weetjes van de stad
"Bikken en Klikken" in Middelburg

goede communicatie met het bedrijf. alles is goed geregeld!

sommige foto's die gemaakt moesten worden zijn er niet meer.. de omschrijving/foto's updaten

Elbrecht angels

Zeer geslaagde avond. Vol spanning hilariteit en sensatie. Super leuke entertainer Jaap. @lachen@gieren@brullen. Bedankt Jaap👌😎

Het strippen liet hij helaas achterwegen. 😢

Marieke

Superleuk bedrijfsuitje gehad met Bodille als onze eigen Linda de Mol. Ze deed het erg leuk!! We hebben genoten en alles was keurig geregeld! Een aanrader

Snelle reactie en alles prima geregeld

Woutera

Super leuke activiteit! Jur is een goede begeleider! Topper! Goede uitleg spontaan

Makkelijk in contact! Super snelle reactie op vragen en mail. Denken mee

Nvt

Bloeris

Het was in een woord geweldig goede uitleg er zat een gezellige sfeer in met leuke spellen

De entertainer deed het prima was gezellig en regelde het prima

Bertine Van Belle

We hebben met het vrijgezellenfeest een gezellige dag gehad. Onze host in Zwolle kon onze groep dames goed aan en maakte er een leuke dag van. De communicatie met Uitjes en Eten is prima en ze... We hebben met het vrijgezellenfeest een gezellige dag gehad. Onze host in Zwolle kon onze groep dames goed aan en maakte er een leuke dag van. De communicatie met Uitjes en Eten is prima en ze denken graag met je mee in mogelijkheden. Wat jammer was, was dat ik had aangegeven dat de vrijgezel zwanger is en dat het menu van het restaurant niet goed bij een zwangere dame aansluit. Dit is helaas niet doorgezet naar het betreffende restaurant. Op het moment zelf kon er gelukkig nog wel wat geregeld worden, maar het was fijner geweest als dit niet had gehoeven .

Leuke host, leuke activiteiten, flexibel en meedenken

GEWELDIG!!!! Hele leuke ervaring! Leuke opdrachten , je krijgt er lekker veel energie van
Een absolute aanrader!

Origineel

Betere camera

Intersafe

Top georganiseerd.
Vooraf goede communicatie, goed benaderbaar, snelle reactie op vragen.
Top georganiseerd.
Vooraf goede communicatie, goed benaderbaar, snelle reactie op vragen.
Frans/Nederlands Escape diner is zowel voor Franse als voor Nederlandse deelnemers heel goed te volgen, en uitermate vermakelijk.

Goede communicatie.
Goed georganiseerd.
Sterke begeleiding tijdens het spel, sfeervol.
Leuke spellen, afgestemd op het Frans/Nederlands publiek.
TOP!

Het betrof bij ons een Frans/Nederlands 'uitje', echter stond dit niet vermeld op de orderbevestiging. Om onduidelijkheid te voorkomen is het goed om dit in de toekomst wel te doen, om dat dit erg... Het betrof bij ons een Frans/Nederlands 'uitje', echter stond dit niet vermeld op de orderbevestiging. Om onduidelijkheid te voorkomen is het goed om dit in de toekomst wel te doen, om dat dit erg noodzakelijke informatie is.

Ineke Jansen

Gezellig bedrijfsuitje gehad in Delft , dinerslag !
Prima verzorgd, goede begeleiding,
Leuk restaurant (wat we zelf konden kiezen uit 5 keuzes in Delft)

Bijna altijd snelle reactie op mail/vragen/overleg.

foto,s van geleverde toestellen per tafel waren zeer matig ,
gelukkig werden er ook foto,s met mobiel en eigen foto toestel gemaakt.

Horizon College

Gezellig en goed geregeld

Op tijd en goede organisatie

Ludiek welkom om direct in de sfeer te komen