Begeleiding
Service
Voorbereiding

Bertine Van Belle

We hebben met het vrijgezellenfeest een gezellige dag gehad. Onze host in Zwolle kon onze groep dames goed aan en maakte er een leuke dag van. De communicatie met Uitjes en Eten is prima en ze... We hebben met het vrijgezellenfeest een gezellige dag gehad. Onze host in Zwolle kon onze groep dames goed aan en maakte er een leuke dag van. De communicatie met Uitjes en Eten is prima en ze denken graag met je mee in mogelijkheden. Wat jammer was, was dat ik had aangegeven dat de vrijgezel zwanger is en dat het menu van het restaurant niet goed bij een zwangere dame aansluit. Dit is helaas niet doorgezet naar het betreffende restaurant. Op het moment zelf kon er gelukkig nog wel wat geregeld worden, maar het was fijner geweest als dit niet had gehoeven .

Leuke host, leuke activiteiten, flexibel en meedenken

GEWELDIG!!!! Hele leuke ervaring! Leuke opdrachten , je krijgt er lekker veel energie van
Een absolute aanrader!

Origineel

Betere camera

Intersafe

Top georganiseerd.
Vooraf goede communicatie, goed benaderbaar, snelle reactie op vragen.
Top georganiseerd.
Vooraf goede communicatie, goed benaderbaar, snelle reactie op vragen.
Frans/Nederlands Escape diner is zowel voor Franse als voor Nederlandse deelnemers heel goed te volgen, en uitermate vermakelijk.

Goede communicatie.
Goed georganiseerd.
Sterke begeleiding tijdens het spel, sfeervol.
Leuke spellen, afgestemd op het Frans/Nederlands publiek.
TOP!

Het betrof bij ons een Frans/Nederlands 'uitje', echter stond dit niet vermeld op de orderbevestiging. Om onduidelijkheid te voorkomen is het goed om dit in de toekomst wel te doen, om dat dit erg... Het betrof bij ons een Frans/Nederlands 'uitje', echter stond dit niet vermeld op de orderbevestiging. Om onduidelijkheid te voorkomen is het goed om dit in de toekomst wel te doen, om dat dit erg noodzakelijke informatie is.

Ineke Jansen

Gezellig bedrijfsuitje gehad in Delft , dinerslag !
Prima verzorgd, goede begeleiding,
Leuk restaurant (wat we zelf konden kiezen uit 5 keuzes in Delft)

Bijna altijd snelle reactie op mail/vragen/overleg.

foto,s van geleverde toestellen per tafel waren zeer matig ,
gelukkig werden er ook foto,s met mobiel en eigen foto toestel gemaakt.

Horizon College

Gezellig en goed geregeld

Op tijd en goede organisatie

Ludiek welkom om direct in de sfeer te komen

DMO

We zijn met onze afdeling wezen "bikken en klikken" op Texel. Onder begeleiding van Arie, hebben wij een super leuke, ontspannen dag gehad. Voor herhaling vatbaar!

- Goede communicatie
- Alles was goed geregeld en sloot naadloos op elkaar aan

Geen verbeterpunten / tips. Ga zo door!

VLIEG Advies Groep/PV Fly-Away

Met de PV Fly-Away van VLIEG een superleuke middag op het strand van IJmuiden gehad. Blokarten, beachgolf, Archery Attack en een goed verzorgde BBQ . Allemaal enthousiaste reacties van de collega's.

Zeer enthousiaste begeleiding van Jaap op het strand en vooraf goede organisatie en communicatie door en met de medewerkers op kantoor richting onze PV.

kan ik niet bedenken

VLIEG Advies Groep/PV Fly-Away

Heerlijk middagje strandactiviteiten! Blokarten, Archery Attack en Beachgolf. Voor alle deelnemers van onze PV FlyAway van VLIEG dus wel een geschikte activiteit. Na afloop van de activiteiten... Heerlijk middagje strandactiviteiten! Blokarten, Archery Attack en Beachgolf. Voor alle deelnemers van onze PV FlyAway van VLIEG dus wel een geschikte activiteit. Na afloop van de activiteiten lekker nazitten en ervaringen uitwisselen. De BBQ was top geregeld.

Bij het opvragen van de offerte wordt goed meegedacht door de medewerkers over een juiste invulling van het programma. Op de dag zelf straalt de organisatie uit dat het vooral een leuke, gezellige... Bij het opvragen van de offerte wordt goed meegedacht door de medewerkers over een juiste invulling van het programma. Op de dag zelf straalt de organisatie uit dat het vooral een leuke, gezellige middag/avond moet worden. De begeleiding (ook bij de activiteiten) was top.

?

T. R. Croes - Rijksdienst voor Wegverkeer Veldhoven

We hebben een geweldige dag gehad op de grachten van Amsterdam. Arie super bedankt voor je begeleiding. Uitjes en Eten-team bedankt dat jullie zo'n dag mogelijk maken. We komen zeker terug!

Het was mogelijk om een standaard programma, gemakkelijk aan te passen naar onze wensen!

Ik kan er op dit moment niets bedenken!

Achnea Global Neth

Het was een leuk uitje en de begeleiding van Rob Zuidweg was perfect, zowel het mountainbiken als het spel escape from the beach werden op een leuke en professionele manier door hen begeleid. het... Het was een leuk uitje en de begeleiding van Rob Zuidweg was perfect, zowel het mountainbiken als het spel escape from the beach werden op een leuke en professionele manier door hen begeleid. het was voor ons zorgeloos en top!

snel, duidelijk en professioneel

neen