Begeleiding
9.5/10
Service
Voorbereiding

Inge

Escape in the city was echt heel erg leuk! goed voor de teambuilding! goede organisatie, snel mailcontact en leuke begeleiding!

snel mailcontact, leuk spel, goede vragen om de codes te moeten kraken, goede begeleiding.

communicatie in het restaurant had wat beter gemogen, maar is uiteindelijk goed opgelost zo.

Zie opmerkingen

Mailcontact is prima! Wordt snel bijgestuurd als er meer of minder personen meedoen.
Enthousiaste begeleiding

Dingen die van te voren beloofd worden ook waar maken, bijv. afspraak was om foto's te laten zien via beamer en niet via laptop, dat ziet een groep van 28 man echt niet
Afspraken over te laat komen als begeleider, kan niet maar communiceer dit met de groep.
Door het te laat komen begon het allemaal wat chaotisch, fototoestellen leeg, te weinig polsbandjes etc.

henk de jongste/rijk zwaan

Het uitje was in delft en we hebben er allemaal erg van genoten. de begeleiding was precies goed aanwezig.

het was door omstandigheden een week voor ons uitje bij jullie niet bekend. wij hadden ruim 2 maanden daarvoor alles al geregeld met jullie. gelukkig na een paar telefoontjes was alles gelukkig prima geregeld. Klasse

Rijksuniversiteit Groningen

Escape in the City

We hebben een heel leuk uitje gehad, super georganiseerd! Ik kan zo niks bedenken wat anders zou moeten.

HHNK

Uitje 1/9/2016 Schagen: Enthousiaste begeleider gehad. Helaas was de soep bij Piet Pann niet smaakvol. Nogal waterig.
Het eerste rondje was te lang tov de tijd, dus moesten we inkorten. Tip:...

Mailcontact verloopt prima.

Communicatie met de horeca moet beter afgestemd worden. In ons geval hadden we koffie met gebak bij Wonders, maar dit was niet juist gecommuniceerd.

Tijdens het evenement werden wij op een zeer prettige wijze begeleid door Nicola, erg leuk!!!
Geen druk, terwijl het toch effe duurde voordat we allemaal aanwezig waren en zaten.

Ik vond het heel fijn dat wij nog de boeking konden wijzigen zonder gezeur en gedoe!!!
Factuur gekregen zonder extra's!

Kan geen verbeterpunten bedenken!!!

Linda Koot

Escape in the city, wat een superleuk uitje. Hilarisch. Ontzettend veel lol gehad. Echt een aanrader!!!!

Ontzettend snel met reageren. Ook speciale wensen, glutenvrij diner, worden direct opgepakt. Goede contacten en leuke begeleiding. Alle ingrediënten voor een geslaagd groepsuitje met vrienden, collega's etc.

Elma Media

We zochten voor ons bedrijfsuitje iets lokaals om te doen. UitjesenEten.nl heeft de verwachtingen overtroffen, we hebben de stad Alkmaar (op een hele leuke manier) van een andere kant kunnen zien.

Fun! Goede begeleiding!

Meer borrelmomentjes ;p

Loes Waanders / Midgard

De wandel-speurtocht was leuk, de catering vond ik zeer beneden maats.
Voor 36,50 p.p.: 1 kopje koffie, 1 koekje, 2 frisdrank en 1 bitterbal.

x

Zie opmerking

We hebben een leuke avond gehad. Jaap is een aardige man en heeft zich aangepast aan onze wensen. Hij kwam wel te laat aan omdat hij problemen had met zijn laptop. En de beamer werkte niet. We...

We vonden de contacten vooraf snel en adequaat.
De begeleiding was enthousiast en begeleider Jaap stemde zijn inbreng af op de (wensen van) de deelnemers en de sfeer die er was

Bij grote groepen overleggen over het tarief
Duidelijke afspraken over de voorbereiding (van beide kanten)
Wat grotere spellen (zoals jenga) en professionelere materialen