Leo Lageweg

Voor de eerste keer wat besteld.
Snel en goed afgelerd.

tonnie koolhout

Heel orgineel anders kom ik niet op het idee van het apparte cadeautje verder alles prima en snel geleverd

nee prima

Anns Humalda-Ezendam

Keurig in orde!! Hoe vinden ze steeds die leuke modellen!!!!!

KBO Sint Lambertus Eindhoven

Goede ervaring.

Geen.

JOLANDE DIJKHOF

Had dringend zeepjes nodig om kado te geven tijdens een evenement. Ben netjes en op tijd ingelicht en de zending was binnen op de afgesproken dag.

Wellicht kan de website iets beter worden ingericht. Het oogt nu nogal "veel door elkaar".

Joke van der Elst

Geweldig! Het was de eerste keer dat ik een bestelling plaatste maar wat een service.
Maandag besteld, woensdag in huis. En zo perfect verpakt allemaal. Ik kom zeker snel terug.

Zou niet weten wat.

Linda

Zeer snelle levering, nabestelde artikel werd keurig bij de eerder bestelde producten verzonden waardoor je maar 1 x verzendkosten betaald. Artikelen waren keurig verpakt zodat ze netjes over kwamen

Wad Creatief

Na lang zoeken vond ik op deze website wat ik nodig had. De communicatie was uitstekend, en het was ook snel geregeld dat de bestelling kon worden opgehaald.

De website zou op een duidelijker manier moeten aangeven hoe het werkt met afhalen. Nu heb ik per ongeluk bedacht dat als je staat betalen bij afhalen, dat de manier zou zijn. Op de webpagina staat... De website zou op een duidelijker manier moeten aangeven hoe het werkt met afhalen. Nu heb ik per ongeluk bedacht dat als je staat betalen bij afhalen, dat de manier zou zijn. Op de webpagina staat dat er de voorkeur wordt gegeven aan vooraf betalen. Dat zou dan ook mogelijk moeten zijn met afhalen.

van leipsig

Snel en goed ingepakt

E. Hiemstra

De eerste ervaring is uitstekend. We gaan zeker vaker bestellen/ophalen.

Een idee. Is het mogelijk om er ook een sortering met kandelaars erbij te doen?