L reedijk

Overzichtelijke site, goede communicatie, snelle levering !

B. Hendrix

Het was de eerste keer dat ik iets besteld heb en ik ben zeer tevreden over de gang van zaken...

vd. Poel

De website was duidelijk. Ik kon gemakkelijk bestellen en betalen De levering was prima en voldeed aan mijn verwachtingen.

De verzendkosten vond ik vrij hoog! Ik had liever een verpakking van 5 drijfkaarsen omdat een oneven aantal mooier staat in een drijfschaal

J.M.Bakker

Mijn ervaring is goed, veel keus en snel geleverd.

E. van Aalderen

Prima, snelle levering

Petra aarnoutse

Ik heb waxine lichtjes gekocht bij twinkel-light. Ze werden snel geleverd, alleen bleek de opdrukniet goed te zijn. Nadat ik uitgelegd had dat we snel anderen nodig hadden om ze in te kunnen pakken... Ik heb waxine lichtjes gekocht bij twinkel-light. Ze werden snel geleverd, alleen bleek de opdrukniet goed te zijn. Nadat ik uitgelegd had dat we snel anderen nodig hadden om ze in te kunnen pakken als gift voor alle bezoekers van de school-kerstviering, kreeg ik heel snel anderen geleverd! Dus nog voordat ik de misdrukken geretourneerd had. Echt heel fijn!

v. Mourik

Goede ervaring, efficient bestelproces, maar zou met ideal nog beter zijn!

De site kan iets moderner, en het zou makkelijk zijn als er met ideal betaald kan worden. Over de verpakking van de producten: erg goed en veilig, maar de witte slierten "vulplastic" in de doos... De site kan iets moderner, en het zou makkelijk zijn als er met ideal betaald kan worden. Over de verpakking van de producten: erg goed en veilig, maar de witte slierten "vulplastic" in de doos hadden voor mij niet gehoeven: de sliertjes waren in de individuele doosjes terug te vinden, waardoor ik ze eruit moest vissen (het zijn cadeautjes).

Helma Haas

Makkelijke bestelling en snelle levering

J. Nieuwstraten

Alles is vrijwel vlekkeloos verlopen.

Zoek functie van de website mag wat getweakt worden. Op "kerst" zoeken laat niet het hele gerelateerde gamma zien.

Astrid Vermeulen-Roelofse

Goede website en snel een E-mail over de bestelling. Goede service dus. En dat is heel belangrijk in deze tijd.