Angelique Fossen Yarden

Geweldige service!

Marielle Verhulst

Service was goed

Of iets in voorraad is of niet. Duidelijk vermelden.

van der Graaff

Prima! de theepot die ik had besteld is snel bezorgd en was in goede staat (goed verpakt)

nee

Tessa

Leuke en orginele (cadeau) producten, uitstekende persoonlijke opvolging (zelfs op zondag) en snelle levering!

Wellicht dat ik niet goed heb gekeken, maar ik heb geen idee waar uw bedrijf is gevestigd.
Misschien dat dat handig is om op uw website te zetten - niet omdat dat nodig zou moeten zijn - bij internet sales - maar als je een bedrijf niet kent - kijk ik er toch altijd even naar - zo van is het legaal - heeft het een adres.
Ander punt blijft altijd lastige van internet sales -niet specifiek voor uw bedrijf - dat de aflevering in mij geval ongeveer net zo duur is als het cadeau zelf. Maar ik weet niet hoe dat valt te vermijden - hooguit dat als u ook op markten of iets staat dat u aangeeft wanneer-waar.

josephina

Voor het eerst besteld maar kom zeker terug...

n.v.t.

Esther Slingerland

Wij hebben al verschillende malen wat besteld bij het bedrijf. Gaat heel goed..

Beetje oudbollige openingssite van de webshop

Marjorie Van Herwijnen

Goede communicatie via de mail. Draagt alternatieve aan en je weet welke dag het geleverd wordt.

?

Anns Humalda-Ezendam

Wat een vreemde vraag? Bedoelt U mijn ervaring, met dit bedrijf?Dat is prima!!

geen opmerkingen hierover.

Ben Poel

Bijzonder vriendelijk en alert no nonsense bedrijf.