7.2/10
7.6/10
6.6/10

Henk Mulder

Snel bestelf en goede verwerking en direct een bevestiging

zeer goede sevice

geen uitstekend zo

Semjon

Een ster is nog teveel.. waardeloos bedrijf.

Een ster is nog teveel.. waardeloos bedrijf.

Denk je alsnog kaartjes gekocht te hebben krijg je vlak voor het concert een mail dat er een fout is gemaakt bij het toeleverende bedrijf.. geen kaartjes dus en vervolgens hemel en aarde moeten bewegen om je geld terug te krijgen.. kansloos..

Overal kan wat fout gaan maar los het dan tenminste fatsoenlijk op en verschuil je niet achter allerlei flauwekul.. bah..

Hele concept rammelt trouwens want ze verkopen kaartjes die ze vaak niet eens zelf hebben, ze gokken erop dat er kaarten beschikbaar komen die ze vervolgens doorverkopen. Leuk idee maar wees daar duidelijk en eerlijk over vanaf het begin en laat het niet overkomen dat de kaartjes er zijn.
En als ze er dan niet zijn los het fatsoenlijk op door geld per omgaande terug te storten.

Dit zijn gewoon sneue praktijken..

Transparantie en eerlijkheid

Moeizame bestelling

Aanbod

Kritisch kijken naar servicekosten

Marion Ellen

Ik ben opgelicht. Ze staan als eerste hit bij google. Je koopt ter goeder trouw twee tickets voor Tineke Schouten. €140,- Eerst denk ik nog, best duur, maar ja de la Mar Amsterdam..Dan krijg ik de... Ik ben opgelicht. Ze staan als eerste hit bij google. Je koopt ter goeder trouw twee tickets voor Tineke Schouten. €140,- Eerst denk ik nog, best duur, maar ja de la Mar Amsterdam..Dan krijg ik de kaarten toegestuurd met daarop €39,50 per stuk. €80,- de twee. Dus steekt Toptickets het verschil van €60,- in hun eigen zak. Ze beschrijven dit nadat de tickets zijn gekocht in hun voorwaarden. Maar vooraf word je hier niet voor gewaarschuwd. Dus echt oplichterij.Een grof schandaal!!

Totaal niet!!!

Schrijf de voorwoorden meteen met grote letters voordat de tickets verkocht worden.

Claudia Visser

Eenvoudig en snel

Tegoedbon onbeperkt geldig

Marco Viveen

Duidelijk en overzichtelijk

Zie boven

Nvt

prive

Het gaat gemakkelijk om kaarten te bestellen

er komt direct een email zodat je kunt zien of het goed gegaan is

n.v.t

Fruitvlieg

Domme fout van mij bij TopTicketShop te bestellen. Ze rekenen veel te dure prijzen en de tickets die ze doorverkopen zijn niet geldig.

Het blijkt dat op de website van de concert...

Het blijkt dat op de website van de concert organisatie ( royalparklife ) staat: "Koop geen tickets op websites zoals Viagogo, TopTicketShop, Budgetticket, Seatwave, Onlineticketshop, etc. Deze tickets zijn ongeldig en geven geen toegang tot het terrein".

Artikel 3 van de algemene voorwaarden van royalparklive bevat verder een verbod op 1) wederverkoop, 2) het maken van reclame en 3) het opgeven van valse of onjuiste persoonsgegevens bij bestellen. TopTicketShop overtreed alle drie deze bepalingen. (Overigens riskeren ze daarmee de boeteclausule van 10.000 euro en dwangsom van 5000 euro per dag)

Artikel 5 van de algemene voorwaarden van TopTicketShop zegt dat "Als (...) een toegangsbewijs buiten de schuld van de koper geen toegang verschaft tot het evenement, dan is de koper gerechtigd tot ontbinding van de koopovereenkomst en kan hij/zij terugbetaling vorderen".

De praktijken zijn te kwalificeren als oneerlijke handelspraktijken. Van toepassing is:

Burgerlijk Wetboek
Boek 6. Algemeen gedeelte van het verbintenissenrecht
Titel 3. Onrechtmatige daad
Afdeling 3A. Oneerlijke handelspraktijken
Artikel 193b, artikel 193c en 193d
De koop kan derhalve worden ontbonden ingevolge artikel 193j lid 3.

Dus ik heb ze maar een brief gestuurd om de koop te onbinden.

Heel veel