7.2/10
7.6/10
6.6/10

Schansman

Snelle actie nav annulering Stromae.

Snel en accuraat.

Prima zo

pticulilier

Tot nu toe geen ervaring met online bestellen van kaarten, waarvoor op de site van het theater werd vermeld dat e laatste kaarten via de theaterkassa verkrijgbaar waren. De kaarten waarvoor ik... Tot nu toe geen ervaring met online bestellen van kaarten, waarvoor op de site van het theater werd vermeld dat e laatste kaarten via de theaterkassa verkrijgbaar waren. De kaarten waarvoor ik belagstelling had moesten bij Topticketshop eerst worden afgerekend waarbij je je volledig vastlegt via de voorwaarden. Ik begreep dat als het Topticketshop niet lukt om de kaarten te bemachtigen dat de kans op schadeloosstelling klein zou zijn.

Dit bedrijf gaf mij meer vertrouwen dan een "conculegabedrijf ", waar ik eerst een account zou moeten aanmaken en waar daartoe een tijdlimiet gold. Topticketshop geeft o.a. vertrouwen door een... Dit bedrijf gaf mij meer vertrouwen dan een "conculegabedrijf ", waar ik eerst een account zou moeten aanmaken en waar daartoe een tijdlimiet gold. Topticketshop geeft o.a. vertrouwen door een bevestigingsmail van de aankoop.

Claim op schadeloosstelling op de aankoop site vermelden

Fusio

geen idee

Barneveld

Snelle vorm van boeken

Efficiente vorm van boeken

Zou graag willen weten waar ik in de zaal terecht ga komen

Adriaan Bruins

Duidelijke website

Heldere instructies

Zou graag direct de tickets willen ontvangen zodat ik het als kado aan mijn vriend kan presenteren.

van Lieshout

Duidelijk en overzichtelijker een

In een oogopslag zagen we welke plaatsen nog beschikbaar waren

Ga zo door

Topticketshop

Pure diefstal dat ze 2 keer de prijs voor een kaartje rekenen het zelfde kaartje. Nooit meer

Betaalbaarder worden

cees grootscholten

Super

berijkbaarheid

Kan iets sneller de levering van de tikets