7.2/10
7.6/10
6.6/10

Gerda

Helaas iets te snel gereserveerd via deze website. Bij het theater zelf waren nog kaarten beschikbaar . Heb €130.50 betaald ipv €49 bij het theater. De repeterende tekst m.b.t hoe jullie werken is... Helaas iets te snel gereserveerd via deze website. Bij het theater zelf waren nog kaarten beschikbaar . Heb €130.50 betaald ipv €49 bij het theater. De repeterende tekst m.b.t hoe jullie werken is duidelijk echter om nu €80 teveel te betalen terwijl ik nu niet weet wat voor kaart ik krijg en ik bij het theater zelf de stoelen nog kon kiezen vind ik wel veel te ver gaan. Ik kan me niet voorstellen dat iemand er voor een 2e keer intrapt en kaarten bij deze website koopt. Want de prijs / prestatie verhouding is schever dan de toren van Pisa

Niet

Prijs in lijn brengen met de werkelijkheid, 3 keer zo duur als de werkelijkheid is niet fijn meer.

Arnold heijboer

Prima, goed te 'bereiken" en overzichtelijk

idem

prijs van de tickets erg hoog maar ja.............

Henry Huijsmans

Makkelijk te boeken

Simpel

Nvt

bartelse

Een "technische storing" is de oorzaak dat ik 2 weken later, na ordering en betaling een mail krijg: "Sorry u hebt geen tickets, uitverkocht"

Neem contact op met de klant als je fouten maakt!!

kor luttje

Verschrikkelijk, jullie verkopen kaarten voor 2keer de officiële prijs

het teveel betaalde bedrag terug storten

simon wray

No order confirmation

easy to transfer money through ideal

I ordered two tickets but got no email confirmation. Feels like I have been scammed, maybe its ok but how do I know

Vet

Wat een klote site! Echt veneukeratief!

Geen idee

Betere eerlijke info

Francisco Bruns

Slecht

Kaarten goedkoper aanbieden en niet met een verschil van 100 euro in vergelijking met andere site zie Luke Comb

Floor Volleberg

Veel te veel betaald via top ticketshop, oplichters! Kaartje van 23.50 voor 59.00 euro!!

Je bent snel van je geld af

Niet via deze site bestellen

Quirijn

Zie dat dezelfde tickets bij de concurrent €20,- p/st goedkoper zijn!!! Kom hier nooit meer terug voor tickets! En ze zeggeb dat je niet mag annuleren ookal heb je daar wettelijk 14 dgn bedenktijd... Zie dat dezelfde tickets bij de concurrent €20,- p/st goedkoper zijn!!! Kom hier nooit meer terug voor tickets! En ze zeggeb dat je niet mag annuleren ookal heb je daar wettelijk 14 dgn bedenktijd voor voor internet bestellingen.

Eerlijke prijs vragen en mensen niet oplichten!