7.2/10
7.6/10
6.6/10

Edwin Prinse

Fijn! Tock tickets kunnen kopen.

Waar ticketmaster niet werkte (niets te koop) deed Topticketshop dat wel

Mogelijk gaan de kaarten niet op tijd zijn en dan ben ik mijn geld kwijt. Geen garanties, niks. Niet best...

Anne Zijlstra

Ratten.

Geen.

Stoppen met deze vorm van, in m ijn ogen, oplichting.

Karen Hammink

Jullie kopen blijkbaar bergen tickets op voor het North Sea Jazz festival, om ze dan met dikke winst weer door te verkopen, zonder ook maar iets van toegevoegde waarde te hebben. Super irritant. En... Jullie kopen blijkbaar bergen tickets op voor het North Sea Jazz festival, om ze dan met dikke winst weer door te verkopen, zonder ook maar iets van toegevoegde waarde te hebben. Super irritant. En het enige dat ik kan doen als ik naar het NSJ festival wil is dat gedrag ook nog te belonen, door tickets bij jullie te kopen.

Jullie hebben een overzichtelijke website

Niet massaal tickets opkopen, zodat het onmogelijk is ze bij de website zelf tegen de reguliere prijs te kopen, en dan met dikke winst weer doorverkopen.

Joyce Stegeman

Super snel en heel gemakkelijk

Gelijk een mail terug dat het gelukt is

Daal

Goed, je krijgt ook gelijk je plek te zien op de plattegrond dat is goed.

Dat je vooraf op de hoogte wordt gebracht. Via mail want dan kan je er eerder over nadenken.

Nee

Romijn. G

Jullie overvielen mij.
Ik dacht dat ik op de website zat van het theater.
Jullie overvielen mij.
Ik dacht dat ik op de website zat van het theater.
Ik vind het wel vervelend, dat jullie zoveel meer vragen voor de tickets dan bij het theater. Helaas kon ik niet meer terug.
Ik heb alle vertrouwen in jullie, maar 30€ meer voor een ticket vind ik nog al heftig. Maar ik moet het er mee doen.

Jullie komen goed over. En goed bereikbaar.

Weet ik even niet.

Hans J.

Belachelijk duur

Geen enkele

Bedrijf opheffen in plaats van mensen te besodemieteren

Jerry

Veel te duur, het commerciële/marketing timer en aftel klokje tijdens bestellen zeer irritant.

Goede verdien model voor het bedrijf.

Gewoon niet tickets opkopen en laat de mensen zelf direct bij de artiesten bestellen.

Gezinshuis Heim Bie os

Reservering ging vlot en soepel

Duidelijk

Roos