7.8/10
7.2/10

Oplichters! Tuurlijk wat ze doen is het doorverkopen van kaarten. Je betaald minimaal het dubbele ook als er nog voldoende kaarten zijn op de site van het theater zelf. Het is pure oplichterij en ze... Oplichters! Tuurlijk wat ze doen is het doorverkopen van kaarten. Je betaald minimaal het dubbele ook als er nog voldoende kaarten zijn op de site van het theater zelf. Het is pure oplichterij en ze komen er nog mee weg hoor. Ik kots op die mensen die daar werken!

Hahaha wat een grap. Positief is dat je meestal wel kaarten krijgt!

Opdoeken!

Meike

Helemaal tevreden, sommige vinden het niet normaal dat je wat meer voor een kaartje betaald maar het is een doorverkoop punt dus is niet zo gek! Netjes kaartjes binnen gekregen en daarna nog een... Helemaal tevreden, sommige vinden het niet normaal dat je wat meer voor een kaartje betaald maar het is een doorverkoop punt dus is niet zo gek! Netjes kaartjes binnen gekregen en daarna nog een mail met extra informatie over de route en andere informatie. Helemaal top! Een aanrader voor iedereen :)

Netjes kaartjes op tijd, ook extra informatie, fijne klanten service

Mensen pas op zijn de grootste oplichters bestel uw kaartjes rechtstreeks bij de zaal dat scheelt u heel veel geld

Loek Claessens

Ik ben zwaar opgelicht door dit bedrijf......Maak screenprints van je bestelling of bestel elders! dit bedrijf is malafide. Reeds vorig jaar bestelde ik tickets voor Shawn Merndes, 270 euri voor 2... Ik ben zwaar opgelicht door dit bedrijf......Maak screenprints van je bestelling of bestel elders! dit bedrijf is malafide. Reeds vorig jaar bestelde ik tickets voor Shawn Merndes, 270 euri voor 2 vrijdagtickets!!!! meteen betaald maar geen bevestiging gehad, gebeld, ja hoor mijnheer alles is ion orde 2 tickets voor vrijdag zijn gereserveerd, U krijgt de tickets in februari automatisch toegestuurd ja hoormijnheer wij zullen dit bevestigen maar geren bevestiging, weer bellen..... nou krijg ik mijn kaartjes en wat denk je????? 2 kaartjes two 70,00 inclusief reservering voor DONDERDAG!!!!!!
Wat een oplichters, nu zeggen ze dat ik wel een bevestigingsmail heb gehad. Let in godsnaam op voordat je met deze oplichters in zee gaat

HEEL VEEL GELD VERDIENEN OVER DE RUG VASN MUIZIEKLIEFHEBBERS

Faire prijzen tellen voor tickets en stopte n met bedriegen

Anita Martens

Duur!!Helaas 'T dubbele betaald voor mn tickets!

Benadeelde

Pluspunten: geen

Minpunten: waar zal ik beginnen:

Pluspunten: geen

Minpunten: waar zal ik beginnen:

- belachelijke prijzen waarbij deze mensen veel geld verdienen over de rug van een ander door kaartjes in te kopen en voor een opslag van 70% of meer weer direct door te verkopen;
- totaal geen inleving in de wensen van klanten;
- aangeven dat ze niet terugstorten ook niet als je dat vraagt binnen de wettelijke bedenktijd en verwijzen naar ticketverkoop en dat dat hier niet onder valt terwijl dat hoogstwaarschijnlijk alleen geldt voor officiële verkopers en niet voor wederverkopers zoals topticketshop;
- gemakkelijk geld verdienen;
- ondanks herhaaldelijke verzoeken alleen blijven verwijzen naar de algemene voorwaarden;

nihil

zie boven. Koop hier niet!!!!

Ik kreeg bij topticektshop de indruk dat zij het officiële verkoopkanaal zijn. Ik heb het dubbele betaald voor wat ik had moeten uitgeven. Later las ik in de mail dat in kleine lettertjes aangeven... Ik kreeg bij topticektshop de indruk dat zij het officiële verkoopkanaal zijn. Ik heb het dubbele betaald voor wat ik had moeten uitgeven. Later las ik in de mail dat in kleine lettertjes aangeven stond dat zij een tussenpersoon zijn en dat de kaartjes hierdoor mogelijk duurder konden zijn. Toen ik hier achter kwam, heb ik gebeld of mijn tickets nog geannuleerd konden worden. Dit kon helaas niet meer. Bulken zijn het. Tip voor iedereen: voor het kopen van tickets, ga naar de bron: het theater. Scheelt veel geld voor dezelfde kwaliteit ...

veel duidelijker aangeven dat zij een tussenpersoon zijn!

Patricia Mathey

Goede service

Duidelijke kaartkeuzes

nee

Joost Stammen

Ook na de 2e keer gebruik te hebben gemaakt van de ticketservice kan ik niet anders zeggen als dat alles top is geregeld.

Beloftes zijn allemaal waar gemaakt

n.v.t.