Martijn de Ruijter

Als mensen klachten hebben die een fysiotherapeut nodig heeft

Alles is bespreekbaar en er wordt gezocht naar evt andere methode als het ene niet werkt

Als ik hoor dat iemand een fysiotherapeut zoekt zou ik jullie aanbevelen

Behandeling heeft uiteindelijk niet geholpen. Tijdens behandeling werden diverse opties aan oorzaken genoemd, maar er is nooit specifiek op een oorzaak gericht. Fysiotherapeut was afwachtend

Daan nam mij serieus, gaf duidelijke uitleg en toelichting van doel en behandeling. Reageerde heel goed en meteen op mijn input en probeerde verschillende methodes in de behandeling. Ik heb best wat... Daan nam mij serieus, gaf duidelijke uitleg en toelichting van doel en behandeling. Reageerde heel goed en meteen op mijn input en probeerde verschillende methodes in de behandeling. Ik heb best wat fysiotherapeuten meegemaakt en ik had de stellige indruk dat Daan veel beter weet wat hij doet en hoe hij dat moet doen dan alle andere fysiotherapeuten die ik ken.

Duidelijke toelichting bij de behandeling. Het gebied rondom de klacht werden ook behandeld. Vriendelijk en de sessies begonnen op tijd.

Alwin Drost

Een tien is hoog maar ik kan er niks anders van maken. Daan is gewoon uniek.
Een tien is hoog maar ik kan er niks anders van maken. Daan is gewoon uniek.
Wat hem bijzonder maakt, en ik heb al wat fysiotherapeuten versleten, is dat hij niet opgeeft en telkens met nieuwe inzichten komt. Ook als ik zelf zaken aangeef die ik uit zou willen proberen gaat hij daar op een professionele manier in mee. Schuwt ook niet om nieuwe dingen uit te proberen wat overigens altijd in overleg gaat.
Verder is hij prettig in de omgang en onderhoud ook via mail goed contact. Daan is gewoon de beste.