E.M.A.Hoyer-Vugts

Er werd op mijn trombose been met de elleboog gemasseerd. Ik heb aan haar gevraagd om daarmee te stoppen omdat ik het heel pijnlijk vond. Ik heb de fysio ruimte met veel pijn verlaten en kon niet... Er werd op mijn trombose been met de elleboog gemasseerd. Ik heb aan haar gevraagd om daarmee te stoppen omdat ik het heel pijnlijk vond. Ik heb de fysio ruimte met veel pijn verlaten en kon niet meer lopen. Zij heeft voor mij een rollator gehaald omdat ik anders niet mijn auto kon bereiken. Op mijn been is een enorme bloeduitstorting ontstaan. Ik had het gepast gevonden als daarna met mij even contact was opgenomen door haar hoe het met mij was gegaan.

Serieus nemen van de klachten, vriendelijk en makkelijk in de omgang. Ondanks blijvende klachten diverse behandelmethoden toegepast en adviezen gegeven.

De deskundigheid van behandelaar, enthousiasme, afwisseling oefeningen, geboden veiligheid, ook in groepswerk krijg je individuele aandacht en wordt op veiligheid gelet, regelmatig testen en... De deskundigheid van behandelaar, enthousiasme, afwisseling oefeningen, geboden veiligheid, ook in groepswerk krijg je individuele aandacht en wordt op veiligheid gelet, regelmatig testen en evalueren, altijd vrolijk aanwezig met volle aandacht. Petje af voor deze fysiotherapeut!

Piet van Oostrum

Kennis van zaken, goede uitleg, geduld en positieve aandacht

Henk-Jan Palm

Zeer snel geholpen, probleem snel opgelost, doel behaald.
resultaat zeer tevreden klant.

Hanneke Hormann

Als iemand last heeft van knie zou ik deze fysiotherapeut zeker aanbevelen

Christa van Neijhof

Ze weer waar ze het over heeft.
Vriendelijk en voor iedereen aandacht.

Hij was betrokken. Dacht mee. Onderzocht de oorzaak. Gaf oefeningen om het te verhelpen

Goede kennis, welkom gevoel en er wordt goed geluisterd