Sarah

Goede communicatie en zeer serieus genomen worden vind ik belangrijk

Deskundige Fysio, die goed luistert naar de klant en de behandeling daar op aan past. Schroomt ook niet om door te verwijzen als de behandeling onvoldoende effect geeft.

Praktijk is goed te bereiken fysiotherapeut had een fijne attitude . Overlegt goed en luistert goed !! gaf goede adviezen zeer goede ervaring gehad met gelukkig gewenst resultaat

Ze kan zich geweldig goed inleven in de situatie van de patient en haar adviezen daarop aanpassen,.Ik ben blij om bij haar onder behandeling te zijn gekomen en heb haar al bij meerdere mensen... Ze kan zich geweldig goed inleven in de situatie van de patient en haar adviezen daarop aanpassen,.Ik ben blij om bij haar onder behandeling te zijn gekomen en heb haar al bij meerdere mensen aanbevolen

Je voelt je in vertrouwde handen, Zeer persoonlijke benadering. Je voelt je goed in de gaten gehouden zodat je risico op onverwacht vallen zo goed mogelijk wordt uitgesloten. Er wordt steeds rust... Je voelt je in vertrouwde handen, Zeer persoonlijke benadering. Je voelt je goed in de gaten gehouden zodat je risico op onverwacht vallen zo goed mogelijk wordt uitgesloten. Er wordt steeds rust ingelast.

Er is altijd echte aandacht. Ik vind de fysiotherapeut zeer kundig en professioneel en heb baat bij de behandelingen. Tevens vind ik het informele contact erg prettig (altijd in voor een... Er is altijd echte aandacht. Ik vind de fysiotherapeut zeer kundig en professioneel en heb baat bij de behandelingen. Tevens vind ik het informele contact erg prettig (altijd in voor een praatje/grapje).

Marloes Donders

Suzanne is een spontane/lieve vrouw. Na een lange dag werken en je komt haar tegen is heel je dag weer goed. Ze heeft me onwijs goed geholpen. En oefeningen gegeven. Als ze ook niet goed weet wat ze... Suzanne is een spontane/lieve vrouw. Na een lange dag werken en je komt haar tegen is heel je dag weer goed. Ze heeft me onwijs goed geholpen. En oefeningen gegeven. Als ze ook niet goed weet wat ze kan doen als behandeling overlegd ze ook met andere. Zou haar iedereen aanraden.

Heeft een luisterend oor en richt daar de behandeling op.
Zeer vertrouwendwekkend.