Daan goed bezig
Zeer terzake kundig
Ik beveel jou altijd aan
Zeker in combinatie met ton Willems de slager
( nu nog goed leren fietsen ??) groet Arjan

Jetty van Opstal

Mevrouw begeleidt me al meer dan 10 jaar bij de reuma die ik heb met alle gevolgen van dien. Regelmatig checkt zij me regelmatig door de veranderingen in mijn mobiliteit en mijn conditie te testen.... Mevrouw begeleidt me al meer dan 10 jaar bij de reuma die ik heb met alle gevolgen van dien. Regelmatig checkt zij me regelmatig door de veranderingen in mijn mobiliteit en mijn conditie te testen. Daarop past zij de behandeling aan wat voor mij het best is. Ik ben zeer tevreden over haar werkwijze en planning van aanpak gericht op verbetering van wat wel kan. Buiten dat is zij altijd heel duidelijk in haar uitleg van de behandeling na gehoord te hebben wat mijn beperkingen dan wel klachten zijn. Ik heb groot vertrouwen in haar kennis. Ze geeft het gevoel het samen te doen. Ze is al meer dan 10 jaar mijn vaste fysiotherapeute. Kortom zeer enthousiast over de gehele organisatie daar waar verschillende disciplines met elkaar samenwerken.

Jan Jager

Zo wel de behandeling als de uitleg waarom en de werking van de behandeling is zeer goed uitgelegd.

Perfecte behandeling en deskundige therapeut ????

Hij is duidelijk vriendelijk belangstellend in mijn welzijn en komt duidelijk over

janneke bragt

Hij helpt mij geweldig van mijn klachten af.

Sarah

Goede communicatie en zeer serieus genomen worden vind ik belangrijk

Deskundige Fysio, die goed luistert naar de klant en de behandeling daar op aan past. Schroomt ook niet om door te verwijzen als de behandeling onvoldoende effect geeft.