De behandeling was misschien wel goed bedoeld maar werkte niet voor mij. Ben nu naar een specialist doorverwezen voor mijn klacht.

Vriendelijke omgaan, geduld met uitleg, proberen steeds andere methode wanneer vorige niet werkt.

Olaf is een ervaren, zeer kundige vakspecialist. Hij weet alles wetenschappelijk te onderbouwen en bespreekt bij iedere behandeling(-srichting) zijn voorstel en kijkt vervolgens vragend voor... Olaf is een ervaren, zeer kundige vakspecialist. Hij weet alles wetenschappelijk te onderbouwen en bespreekt bij iedere behandeling(-srichting) zijn voorstel en kijkt vervolgens vragend voor instemming, c.q. akkoord. Hij is niet alleen bezig met het behandelen van fysieke klachten, maar neemt de persoon en zijn of haar persoonlijke situatie als uitgangspunt.

Erg prettige samenwerking, stagaire deed het ook zeer goed

De vriendelijkheid, deskundigheid en de moeite die er in de de behandeling is gestoken was zeer fijn.

In mijn ogen heeft ze het heel goed gedaan. Verder zal ik het zelf moeten doen met de handvatten die ze mij gegeven heeft.