De behandelingen waren effectief en afwisselend en gericht op het hockeyen, met het doel dat ik weer zo snel mogelijk kan gaan sporten. Top!

Erg professioneel en goed luisteren naar de patiënt

Vriendelijkheid kennis van de materie en goede afspraken maken voor vervolg sessies

Zorgvuldigheid en deskundigheid bij het behandelplan en bij de behandeling.

Voelde me op mijn gemak en het hielp echt . Snel van klachten af

Guus is de enige die me kan helpen met oa dry needling. Verschillende andere therapeuten geprobeerd bij mij in de buurt in Eindhoven maar nooit goed resultaat. Na een paar behandelingen van Guus... Guus is de enige die me kan helpen met oa dry needling. Verschillende andere therapeuten geprobeerd bij mij in de buurt in Eindhoven maar nooit goed resultaat. Na een paar behandelingen van Guus vaak van mijn klachten af. Ik rij er heel graag een stukje verder voor.

Myriam leinders

Ik vond hem heel behulpzaam en ook duidelijk in wat goed of slecht was in mijn herstel en ook gaf hij goede gezondheid tips hij was ook spontaan en vriendelijk

Vriendelijke, professionele en zeer kundige fysiotherapeut. Echte aanrader, vooral voor mensen met complexere klachten. Hij verdiept zich echt in je probleem.