Professioneel, meedenkend, geïnteresseerd, vriendelijk.

Chanou Moonen

Olaf is professioneel en vriendelijk. Hij heeft me goed kunnen helpen en naast het behandelen van mijn klachten heeft hij me genoeg handvaten gegeven om deze klachten te voorkomen in de toekomst... Olaf is professioneel en vriendelijk. Hij heeft me goed kunnen helpen en naast het behandelen van mijn klachten heeft hij me genoeg handvaten gegeven om deze klachten te voorkomen in de toekomst en/of onder controle te houden. Ik heb veel geleerd en hier ben ik dankbaar voor. Ik kan Olaf zeker aanbevelen!

Jolanda

Ken olaf al jaren weet en ervaar zijn kundigheid erg prettig ook

Miranda Jacobs

Mijn klachten zijn zo goed als verdwenen, en daardoor kan ik weer goed functioneren!

Toos Winkelmolen

Hij is heel deskundig en durft te vragen om een tweede blik om uit te sluiten dat hij iets over het hoofd ziet. Neemt je serieus en gaat niet zomaar behandelen. Doet kundig onderzoek en geeft goede... Hij is heel deskundig en durft te vragen om een tweede blik om uit te sluiten dat hij iets over het hoofd ziet. Neemt je serieus en gaat niet zomaar behandelen. Doet kundig onderzoek en geeft goede adviezen waarmee ik zelf aan de slag kan om te stabiliseren en of te verbeteren.

Rosa Van Lierop

Mijn fysiotherapeut (Eric) was heel duidelijk over wat de blessure heeft veroorzaakt en wat ik ertegen zou kunnen doen (zoals oefeningen). Hij nam mij serieus en controleerde bij elke afspraak mijn... Mijn fysiotherapeut (Eric) was heel duidelijk over wat de blessure heeft veroorzaakt en wat ik ertegen zou kunnen doen (zoals oefeningen). Hij nam mij serieus en controleerde bij elke afspraak mijn vooruitgang. Hij stelde vragen waardoor we tot de oorzaak zijn gekomen.

Neemt klachten serieus, fijn contact. Goede oefeningen, behandeling heeft heel goed geholpen

De deskundigheid en prettige manier van behandelen