Persoon maakt rustige indruk. Luistert goed, legt oefeningen goed uit.Past manuele therapie toe. Ik denk dat dit goed was. Losmaken van spieren en pijnlijke punten opzoeken.

Toos Van kessel

Vriendelijke en ze heeft mij goed van de pijn afgeholpen een dikke 10 waard

De behandeling wordt goed afgestemd op hetgeen haalbaar is. Vriendelijk, deskundig en luistert goed.

We konden gemakkelijk praten en de behandelingen hebben goed geholpen.

Iris van der Zanden

Zeer deskundige en professionele therapeute!

Ik ben in de afgelopen 7 jaar bij heel veel verschillende fysiotherapeuten geweest voor de pijnklachten aan mijn nek, waarbij ik geen enkele voortgang heb geboekt over een periode van soms enkele... Ik ben in de afgelopen 7 jaar bij heel veel verschillende fysiotherapeuten geweest voor de pijnklachten aan mijn nek, waarbij ik geen enkele voortgang heb geboekt over een periode van soms enkele maanden wekelijks fysiotherapie. Op basis hiervan had ik mij erbij neergelegd dat deze klachten niet meer weg zouden gaan en ik ermee moest leren leven. Olaf heeft mij in enkele weken dermate geholpen dat ik mijn klachten grotendeels kwijt ben (niet meer 24 uur per dag pijn). De pijn die er soms nog wel is is minimaal in vergelijking met hoe het was!

Kom er al vele jaren en telkens met volle tevredenheid

Ze doen er alles aan om het probleem op te lossen.
Goede behandelingen en doen er alles aan om je van je klachten te genezen