Zoals al eerder aangegeven, zeer kundig, vriendelijk en een goed advies gehad. En ook heel eerlijk. Gewoon een top therapeut!

Hij heft mij prettig en goed behandeld en kan weer bijna alles en dat had ik niet verwacht na mijn problemen.

Djamilla Breuer

Goed bereikbaar, flexibel, kundig, past zich aan op de gezondheidssituatie van de persoon, informeert goed, fijne zaal, rekening gehouden met rustige groep, past programma aan indien nodig en is... Goed bereikbaar, flexibel, kundig, past zich aan op de gezondheidssituatie van de persoon, informeert goed, fijne zaal, rekening gehouden met rustige groep, past programma aan indien nodig en is vriendelijk

bert verberk

Al jarenlang client ,heb echt rare dingen gehad, jan is nergens bang van zoekt altijd goede oplossim
ngen is zeer vakbekwaan blijkt wel uit resultaten ZEER TEVREDEN TOP FISIO (mag zo heten hoor)

H.J. Stoel

Ik heb haar aanpak als prettig en zeer efficiënt ervaren. Haar adviezen hebben er toegelegd dat ik in zeer korte tijd mijn fysieke probleem onder controle heb gekregen.

Monique luistert goed en vraagt goed door. Ze vertelde van te voren duidelijk wat haar plan was en hoe de behandeling zou lopen. En de oefeningen voor thuis schreef ze fijn op zodat ik het niet kan... Monique luistert goed en vraagt goed door. Ze vertelde van te voren duidelijk wat haar plan was en hoe de behandeling zou lopen. En de oefeningen voor thuis schreef ze fijn op zodat ik het niet kan vergeten