Enthousiast ben en blijft ik omdat er ten alle tijden goed geluisterd en gehandeld wordt, zoals dat uiteraard ook hoort maar misschien elders niet vanzelf sprekend is, en hier wel!

Een erg vriendelijke ervaren behulpzame fysiotherapeut

Het feit dat ik na de eerste afspraak al resultaat merkte. De deskundigheid. Denk als iedereen een bezoek maakt aan iemand met zo'n passie voor het vak, er een heleboel gevolgen op lange termijn... Het feit dat ik na de eerste afspraak al resultaat merkte. De deskundigheid. Denk als iedereen een bezoek maakt aan iemand met zo'n passie voor het vak, er een heleboel gevolgen op lange termijn voor vrouwen verdwijnen. Een gerichte aanpak voor de klachten en het is niet "hier wat algemene oefeningen voor algemene klachten"

Erg vriendelijk en meedenkend. Het gevoel dat er echt wordt gezorgd voor het verhelpen van het probleem. Kundig, maar wel met een fijne sfeer

Hij is rustig, heeft begrip. Ik vind het ook fijn dat hij niet zo jong is omdat hij dankzij zijn levenservaring ook ernaast gelegen problemen begrijpt.

Ik ben al jaren bij de zelfde fysio in behandeling.tevreden en adviseer mijn omgeving ook

Goede uitleg en snel kunnen komen in de praktijk

Carlo is kundig en geeft goede adviezen en zorg en duidelijke informatie en vraagt goed uit.

Leuke spontane jonge meid die echt luisterd en doelgericht te werk gaat