bert verberk

Al jarenlang client ,heb echt rare dingen gehad, jan is nergens bang van zoekt altijd goede oplossim
ngen is zeer vakbekwaan blijkt wel uit resultaten ZEER TEVREDEN TOP FISIO (mag zo heten hoor)

H.J. Stoel

Ik heb haar aanpak als prettig en zeer efficiënt ervaren. Haar adviezen hebben er toegelegd dat ik in zeer korte tijd mijn fysieke probleem onder controle heb gekregen.

Monique luistert goed en vraagt goed door. Ze vertelde van te voren duidelijk wat haar plan was en hoe de behandeling zou lopen. En de oefeningen voor thuis schreef ze fijn op zodat ik het niet kan... Monique luistert goed en vraagt goed door. Ze vertelde van te voren duidelijk wat haar plan was en hoe de behandeling zou lopen. En de oefeningen voor thuis schreef ze fijn op zodat ik het niet kan vergeten

Monique is heel erg kundig en geeft duidelijke uitleg. De begeleiding is goed en het feit dat ik niet het gewenste resultaat heb gehaald heeft niks te maken met de kundigheid van Monique, maar met... Monique is heel erg kundig en geeft duidelijke uitleg. De begeleiding is goed en het feit dat ik niet het gewenste resultaat heb gehaald heeft niks te maken met de kundigheid van Monique, maar met de aard van mijn klachten.

Ze luistert heel goed, geeft duidelijk advies en neemt de tijd voor je. Ze is heel aardig!