Duidelijke uitleg, alles op papier voor thuis. In kleine stapjes gewerkt, met alle tijd en geduld voor mij.

Alles was prima. Goed behandeld, snel van de kwaal af. Goede adviezen om herhaling te voorkomen. En deze adviezen werkten.

Ik werd serieus genomen en goed geholpen met eigen inbreng. Er werd een duidelijke uitleg gegeven en er was een prettig contact.

Er wordt heel goed geluisterd en samengewerkt door goede adviezen te geven die bijdragen aan herstel.

Theo van Loon

Open communicatie, duidelijk en klantgericht

Een hele toegankelijke, serieuze, realistische en deskundige therapeut. Altijd fijn contact mee gehad.

De kennis, kunde, privacy en alles wat mijn gang naar Topfysio Oss prettig maakt

Vakbekwaam; duidelijk, realistisch als een behandeling niet altijd het gewenste resultaat kan gaan opleveren.

Mijn behandelaar heeft een luisterend oor, denkt mee, maar laat de regie bij de persoon zelf. De behandeling is goed verlopen, zelf moet/kan ik ook na de behandeling blijven oefenen. Ik kreeg goede... Mijn behandelaar heeft een luisterend oor, denkt mee, maar laat de regie bij de persoon zelf. De behandeling is goed verlopen, zelf moet/kan ik ook na de behandeling blijven oefenen. Ik kreeg goede adviezen mee en de deur blijft altijd open, indien nodig.