Olga

De fisio die mij behandeld is echt zo goed geduldig en deskundig. Voelde mij echt gehoord en op mijn gemak

Zeer bekwamen en uitstekende fysiotherapeute die ook een goed luisterd oor had voor mijn klachten.

Direct een vertrouwenwekkende band ervaren, ruime deskundigheid , gebruik van duidelijke taal in de gesprekken

Mijn fysiotherapeut is een geweldige meid ze heeft een luisterend oor en geef goede raad ik voel me altijd prima als ik ben geweest en zie vooruitgang.

De therapeuten die wij tot nu toe hebben gehad zijn zeer gespecialiseerd in hun gebied. Na twee bezoeken was mijn zoon weer de oude.

Edith Bos

Mijn fysiotherapeut snapt mijn fysieke probleem volledig, heeft goede ideeën over de beste behandeling en helpt me zoeken naar de juiste ondersteuning, ook buiten zijn praktijk om, bv orthopedisch... Mijn fysiotherapeut snapt mijn fysieke probleem volledig, heeft goede ideeën over de beste behandeling en helpt me zoeken naar de juiste ondersteuning, ook buiten zijn praktijk om, bv orthopedisch schoenmaker.
Mijn fysiotherapeut bespreekt het effect van de behandeling en geeft ook aan wanneer hij denkt dat er geen verbetering meer haalbaar is, of wanneer extra oefeningen alleen maar zouden leiden tot overbelasting. Geen onnodig lang behandeltraject. Het stopt wanneer het best mogelijke punt bereikt is. Zo ga je efficiënt om met het aantal behandelingen in je zorgpakket.

Deze therapeut weet precies hoe ik in elkaar steek en waar de schoen wringt.