Marcel neemt je heel serieus en is in zijn communicatie to the point. Zijn manier van duidelijk zijn spreekt me zeer aan!

Goed overleg met kind en ouder over gang van zaken en aanpak probleem

Marijke is vol passie met wat ze wil overbrengen.

De therapeut heeft geduld met de patiënt, is invoelend en geïnteresseerd, heeft kennis van zaken, in praktisch en theoretisch opzicht. Ze is geen enkele keer afwezig geweest of heeft geen enkele... De therapeut heeft geduld met de patiënt, is invoelend en geïnteresseerd, heeft kennis van zaken, in praktisch en theoretisch opzicht. Ze is geen enkele keer afwezig geweest of heeft geen enkele afspraak afgezegd. Betrouwbaar dus. Bij bezoeken aan huis ook redelijk op tijd.

Patricia Van Eekelen

Je wordt deskundig en prettig geholpen met tips en oefeningen voor thuis. Ik kan het zeker aanraden om hier naartoe te gaan.

De fysio bespreekt alles op een wijze dat onze dochter alles begrijpt. Hij heeft tevens een hardloop/atletiekachtergrond gebruikt deze kennis met zijn fysiotherapeutische kennis om onze dochter te... De fysio bespreekt alles op een wijze dat onze dochter alles begrijpt. Hij heeft tevens een hardloop/atletiekachtergrond gebruikt deze kennis met zijn fysiotherapeutische kennis om onze dochter te helpen.

Roy Emden

Zij doet mijn rug al jaren en ben heel erg te vrezen daarmee

Enthousiast en kundig en je hebt heel snel vertrouwen in hem