Mijn fysiotherapeut maakte opmerkingen over mijn lichaam waar ik me niet prettig bij voelde. En daarnaast ook verkeerd gehandeld heeft met bepaalde dingen naar een vrouw toe. Waardoor ik vaak af heb... Mijn fysiotherapeut maakte opmerkingen over mijn lichaam waar ik me niet prettig bij voelde. En daarnaast ook verkeerd gehandeld heeft met bepaalde dingen naar een vrouw toe. Waardoor ik vaak af heb gezegd en niet meer wilde komen.

Duidelijke oefeningen, plan en verwachting, goed contact

In mijn geval bij pols klachten, daar had deze fysio kennis over

Vakkundig, enthousiast en betrouwbaar gevoel. Het feit dat mijn klachten niet zijn opgelost heeft te maken met de stadium (2) van een frozen schoulder. Ik moet nog even wachten tot verdere... Vakkundig, enthousiast en betrouwbaar gevoel. Het feit dat mijn klachten niet zijn opgelost heeft te maken met de stadium (2) van een frozen schoulder. Ik moet nog even wachten tot verdere behandeling voortgezet kan worden.

Nette en duidelijk manier van behandelen. En altijd vriendelijk en belangstellend.

Neemt de problemen serieus en bespreekt en legt uit wat er gedaan kan worden en welk resultaat we kunnen verwachten