Ze was duidelijk met haar uitleg.
Nam de tijd.
Geduldig.

Mijn fysiotherapeut heeft mij al die jaren dat ik bij haar ben gekomen altijd serieus genomen. Ze heeft zelfs mijn huisarts aangeschreven, omdat zij al veel eerder dacht dat er iets anders speelde.... Mijn fysiotherapeut heeft mij al die jaren dat ik bij haar ben gekomen altijd serieus genomen. Ze heeft zelfs mijn huisarts aangeschreven, omdat zij al veel eerder dacht dat er iets anders speelde.
Daarnaast dacht ze altijd mee wat ik zou kunnen hebben en welke behandeling passend zou kunnen zijn.

Mijn fysiotherapeut is helder in communicatie, flexibel en erg prettig in omgang.

Motiveert behandeld en heeft goed door wat wel en niet kan. Vriendelijk en betrokken.

Ilona Harder

Omdat we eigenlijk beiden de pijn niet konden verklaren waar het vandaan kwam, in eerste instantie. Patrick vertrouwde het niet en stuurde me door naar de arts. Na röntgenfoto's en echo bleek dat... Omdat we eigenlijk beiden de pijn niet konden verklaren waar het vandaan kwam, in eerste instantie. Patrick vertrouwde het niet en stuurde me door naar de arts. Na röntgenfoto's en echo bleek dat de behandeling voortgezet kon worden. Het was zeer pijnlijk, maar hij het het wéér voor elkaar. Ik ben zo blij dat ik nu weer normaal kan functioneren. Patrick is gewoon de beste!

Prettig contact, duidelijke uitleg, professioneel.

Zeer deskundig. Geeft goede uitleg met voorbeelden.