Diederik van Rossum

Bizar slechte klantenservice. Op 7 december besteld. Geen track and trace code. Pakketje is niet leverbaar. Op de website stond 1 tot 3 dagen. Bel ik vandaag rond 10:09, krijg ik een vrouw aan de... Bizar slechte klantenservice. Op 7 december besteld. Geen track and trace code. Pakketje is niet leverbaar. Op de website stond 1 tot 3 dagen. Bel ik vandaag rond 10:09, krijg ik een vrouw aan de lijn. Aangegeven dat het van hun kant opgelost moet worden. Teveel mensen zijn ziek en we kunnen het niet bijhouden. Ja dan beter managen en geen valse beloftes maken heb ik aangeven. Ik werd uitgelachen door mevrouw en gevraagt of ik wil crediteren. Geen tegemoetkoming, alleen een slachtofferhouding. Bah wat een bedrijf ben je dan.. als je zo met je klanten omgaat. Bestel hier niet mensen!

Nvt

Reorganiseren en managen

Mathieu

Top klantenservice

meedenkende medewerkster

Anne

Snel verzonden

Snelle verzending en altijd op voorraad

Carina konings

Wat verstaan ze onder topservice Meer dan 2 weken op het voer gewacht
Meerdere keren gemaild waarop geen reactie
Wat een slecht bedrijf
Koop hier nooit meer iets
Wat verstaan ze onder topservice
Klantonvriendelijk bedrijf
Uiteindelijk geld terug gevraagd
Geen woorden voor

Nee

Snelheid en service

Matthijs

Netjes en perfect verpakt,nog eerder thuis dan was aan gegeven.

Duidelijk site

Ga zo door

R

Heel erg slecht. Wacht al 2 weken op een bestelling

Geen idee. Eerste bestelling is al slecht. Heb een cattery en deze site is te onbetrouwbaar

Zorg dat je de zaken op orde hebt

Maurits

Om te huilen

Assortiment

Snelheid en betrouwbaarheid bezorging

Jasper

Helaas toch een slechte review. 25 oktober 2023 een bestelling gedaan. Tot op heden (4 december 2023) niets ontvangen. Een aantal keer contact gezocht. Netjes te woord gestaan maar telkens weer een... Helaas toch een slechte review. 25 oktober 2023 een bestelling gedaan. Tot op heden (4 december 2023) niets ontvangen. Een aantal keer contact gezocht. Netjes te woord gestaan maar telkens weer een andere reden waarom de order niet verstuurd is. Erg jammer dit…..

Nvt

Inge

Slechte ervaring

Niks

Meer dan een week wachten op bestelling terwijl ol de site staat voor 22.00 uur besteld volgende dag in huis!!

C

Ik heb geen bedrijf