Kristina Van Loo

Goeie prijs, snelle en correcte levering

Goeie prijs

Geen opmerkingen

Cheryl

Op 20 december een zak voer besteld. Op de website staat voor 22:00 besteld, morgen in huis. Bij het afrekenen stond al 1-3 werkdagen. Dit vond ik nog niet zo'n probleem, want het was een grote zak... Op 20 december een zak voer besteld. Op de website staat voor 22:00 besteld, morgen in huis. Bij het afrekenen stond al 1-3 werkdagen. Dit vond ik nog niet zo'n probleem, want het was een grote zak voer van 12,5kg. Dus ik snap dat dit wellicht niet direct verzonden kan worden. Echter kregen we op werkdag 4 pas een verzendbevestiging. Toen het na een week nog altijd niet bij ons was, heb ik een mail gestuurd. Ik kreeg helaas een standaard mail terug met dat het die dag was verzonden, en verder geen inhoudelijke reactie op mijn vraag en klacht. Na 2 weken hebben we dan eindelijk de bestelling binnen gekregen, maar verder geen reactie meer ontvangen op de mail die ik terug had gestuurd. Zeer jammer.

Inhoudelijke reacties geven bij vragen/klachten

Prive

Slecht

Communicatie en beter leveren van producten.

Corine Loijson

Niet aan te raden !!!! Hondenvoer besteld en betaald begin december, nog niets ontvangen. Pakje zogezegd vermist en laten niets meer van zich horen....

aan de nelogte houden die ze aanbieden op de website, nu zit dat dik onder nul

Annelies

Slechte levertijd, keer op keer

veel op voorraad

levertijd nakomen die op de site staat.

Tot nu toe goed

x

De bestelling wordt NIET geleverd binnen 1 - 3 werkdagen. De Service afdeling is telefonisch NIET bereikbaar - reden: wegens drukte… Een dag later is er een nieuw voicemail bericht te horen met... De bestelling wordt NIET geleverd binnen 1 - 3 werkdagen. De Service afdeling is telefonisch NIET bereikbaar - reden: wegens drukte… Een dag later is er een nieuw voicemail bericht te horen met nieuwe tijden over de bereikbaarheid. E-mails aan de service afdeling worden NIET beantwoord. Of er volgt een bericht door een “Robot Co De Koning” met daarin een link die NIET werkt. Mijn ervaring met Topdierenshop is NIET POSITIEF!

Communicatie

Jansen

Telefonisch niet te bereiken, wacht al 6 dagen op mijn bestelling

netjes reageren naar klanten! niet negeren met standaard ingestelde email

Sorin

In december mijn voer besteld en nog steeds niet binnen.Dus moest nu in januarie het bij een ander bestellen.Komt zaterdag al binnen.Nu dubble kosten.Vind dit echt te gek voor woorden.

Waar je adverteerd dat ook werkelijk in huis hebt.

Saskia

December voer besteld nog niet binnen geen track en trace

Na bestelling meteen mail

Track en trace en op tijd leveren