Jansen

??????

Goede en snelle levering

Zie boven

Chantal

Slecht, veel te late levering, slecht bereikbaar, houden niet aan afspraken

Niks

Betere bereikbaarheid, geen beloftes waarmaken op website dat levering binnen 3 dagen is want dat klopt niet

buddy van Dinteren

Steeds wordt het netjes en op tijd geleverd

de prijs is vaak voordeelig en er zit (volgens de site een presentjes bij)

als er een presentje bij staat op de website deze dan ook leveren
bij mijn bestellingen nooit gezien
jammer!! ben wel benieuwd, maar deze keer ook niets erbij.

Ritmeester

Al jaren fijne service!

Susanne

Ze hebben scherpe prijzen voor hondenvoer. Vaak staat er dat het op voorraad is, maar wil je 2 zakken bestellen dan duurt het langer. Nu 21 december besteld en nog steeds niet binnen. Door ziekte... Ze hebben scherpe prijzen voor hondenvoer. Vaak staat er dat het op voorraad is, maar wil je 2 zakken bestellen dan duurt het langer. Nu 21 december besteld en nog steeds niet binnen. Door ziekte kunnen ze grote bestelling niet snel verwerken. Erg slechte levering. Pas je website aan dat je niet binnen 2-3 werkdagen kunt leveren!
Service via mail of telefonisch slecht te bereiken.

Pas je website aan. Jullie kunnen het niet waarmaken om binnen 2-3 dagen te leveren.

M.

Waardeloos bedrijf, voor de kerst besteld. Zou binnen 3 werkdagen bezorgd worden. Nu 2 weken later wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken en reageert niet op... Waardeloos bedrijf, voor de kerst besteld. Zou binnen 3 werkdagen bezorgd worden. Nu 2 weken later wacht ik nog steeds op mijn bestelling. Bedrijf is telefonisch niet te bereiken en reageert niet op email.

Geen.

Zorg dat je bereikbaar bent en verstuur de bestelling op tijd.

Iriks

Bestelling 22 dec besteld niet geleverd , 3 x proberen te bellen , krijg voicemail of verbinding wordt verbroken. 3 mails word niet op gereageerd . Wil mijn geld terug . Heb begrip dat het met... Bestelling 22 dec besteld niet geleverd , 3 x proberen te bellen , krijg voicemail of verbinding wordt verbroken. 3 mails word niet op gereageerd . Wil mijn geld terug . Heb begrip dat het met feestdagen langer duurt maar mijn hond krijgt zijn brokken nu niet op tijd . Dus wil mijn geld terug

Nog niet ontdekt

Zie verhaal hierboven. En wanneer je vermeld dat je telefonisch bereikbaar bent dan zorg ook dat je bereikbaar bent .

Stannie van den Heuvel

Zeer slecht; als je belt en je wilt wachten wordt alsnog verbinding zomaar verbroken; nee, je moet formulier invullen via de site; dit is allang gebeurd maar ik heb sinds mijn bestelling op 20 dec... Zeer slecht; als je belt en je wilt wachten wordt alsnog verbinding zomaar verbroken; nee, je moet formulier invullen via de site; dit is allang gebeurd maar ik heb sinds mijn bestelling op 20 dec 2023 nog niks ontvangen

Goed voer

Alles kan beter

Erik

Waardeloos bedrijf geworden, op de site wordt vermeld dat alles voorradig is wat je besteld.
Na 10 dagen nog niks ontvangen. (Zou 1 tot 3 zijn)
Vervolgens wordt op mail gereageerd met “het...
Na 10 dagen nog niks ontvangen. (Zou 1 tot 3 zijn)
Vervolgens wordt op mail gereageerd met “het is heel druk en we hebben 3 klantenservice medewerkers extra aangenomen”
Slap gelul natuurlijk.
Wees gewoon eerlijk en zeg dat je niks op voorraad hebt.

Wees eerlijk over leverdata en voorraad