Snelle reactie op vragen. Aankoop verloopt vlot. De installatie ging vlug, vriendelijke installateur. Heel fijn luik, degelijk en mooi afgewerkt. Informatie op de site (ivm ral-kleur) kan duidelijker.

De Schootsehoeve

Ideaal voor onze 6 honden, de deur kan steeds gesloten blijven.

Inge Roelandt

Zeer goed snelle respons op vragen snelle oplossing voor problemen

Elly Vos

Contacten met Tomsgates waren voornamelijk via e-mail. Altijd werd snel gereageerd. Ik had mijn kattenluik snel nodig en dat werd keurig geregeld. En het belangrijkste: wij hebben het mooiste... Contacten met Tomsgates waren voornamelijk via e-mail. Altijd werd snel gereageerd. Ik had mijn kattenluik snel nodig en dat werd keurig geregeld. En het belangrijkste: wij hebben het mooiste kattenluik van de buurt.

Zeer positief!

Brigitte Winnepenninckx

Perfecte en snelle communicatie
Prima service
Vriendelijkheid en vakkennis

Hanne

Zeer tevreden!
Snelle reactie op mijn mails en een snelle en vlotte plaatsing van ons hondenluik.

Caroline Verpoten

Snelle, zeer vriendelijke installateur! Niet zo tevreden over afwerking en op eigen initiatief nieuwe afspraak gemaakt! Onze hond is er superblij mee, voor onze kat is het nog wat oefenen. Het... Snelle, zeer vriendelijke installateur! Niet zo tevreden over afwerking en op eigen initiatief nieuwe afspraak gemaakt! Onze hond is er superblij mee, voor onze kat is het nog wat oefenen. Het hondenluik is zeer mooi en vooral zeer isolerend, het is in onze keuken en je voelt, zelfs bij erg koude dagen GEEN tocht! Supertevreden!!

Caroline Verpoten

Prima luik voor de hond. Onze kat kan het (nog) niet. Afwerking bezetting kon beter

Nathalie Hillaert

Direct reactie op mijn vragen, vlotte service.