Uitstende service behalve 1x door dhl die bij omruilen niet afleverde.
Kleine hap uit een van de panelen van de luik.

Martin

Een jaar geleden een hondenluik gekocht. Helaas scheurde het rubber na een jaar af. Gemaild met Tomsgates en gevraagd of er een oplossing hiervoor was. Binnen 10 minuten kreeg ik een antwoord. Er... Een jaar geleden een hondenluik gekocht. Helaas scheurde het rubber na een jaar af. Gemaild met Tomsgates en gevraagd of er een oplossing hiervoor was. Binnen 10 minuten kreeg ik een antwoord. Er waren in het verleden wat problemen met het rubber. Dat is nu opgelost. Het geheel valt onder de garantie. Binnen 4 dagen had ik een nieuw luik thuis. Geweldige service! Dank je Tomsgates.

Emiel Voest

Hondenluik besteld maar vanwege verkeerde postcode nog niet ontvangen, er van uit gaande dat het luik deze week komt ben ik door Ivan zeer correct en snel geholpen en dat geeft veel vertr5ouwen.

Vlugge levering , top product

Heel mooi op maat gemaakt luikje.
Goede service!

Booms Yolanda

Tomsgate biedt een vlotte service en is zeer klantvriendelijk!

Hondenluikje Jake geplaatst. De installator had moeite met het verwijderen van het bestaande glaspaneel. Daarom werd gevraagd de installatie door een glazenmaker te laten gebeuren. De... Hondenluikje Jake geplaatst. De installator had moeite met het verwijderen van het bestaande glaspaneel. Daarom werd gevraagd de installatie door een glazenmaker te laten gebeuren. De installatiekosten werden direct van de factuur afgetrokken, en de glazenmaker had het in geen tijd klaar (voor hetzelfde bedrag!). Prima afgehandeld dus.

Duidelijke communicate, snelle plaatsing en perfecte afwerking. Ronduit top!

Goed! Snelle levering van een mooi en degelijk afgewerkt product.