Ilse Van Dun

Eindelijk geen “tochtgat” meer. Luik sluit mooi af en groot en klein kunnen makkelijk binnen en buiten. Dank is groot! Dit toppertje is een echte aanrader!

Dorinne Agemans

Topservice!
Eerst een luik meegekregen dan ik daarna heb mogen ruilen voor een andere versie die qua plaatsing beter uitkwam. Vriendelijke en behulpzame service.

Patricia

Geweldige hondenluiken, fantastische kwaliteit en vriendelijke service. Een echte aanrader.

Snelle levering, het inplannen voor de plaatsing is eerst wat misgelopen, maar toch in orde gekomen.
Het luik is zoals beloofd wordt op de website , heel praktisch en het ziet er nog mooi uit ook.

jimmy pauwaert

Mooi product, mooie afwerking, iets anders dan al die lelijke plastieken en metalen hondenluiken
goede informatie, snelle levering.

Het product was binnen een paar dagen geleverd. Het contact was prettig en persoonlijk

Heel service gericht.

Mooi product en zeer goed afgewerkt. Veilig en sterk.

Luikje besteld voor klein hondje en 2 katten. Netjes en snel bezorgt. Via hun afspraak met monteur die het luikje netjes heeft gemonteerd in de deur. Het luikje opent zwaar door rubber en 4 magneten... Luikje besteld voor klein hondje en 2 katten. Netjes en snel bezorgt. Via hun afspraak met monteur die het luikje netjes heeft gemonteerd in de deur. Het luikje opent zwaar door rubber en 4 magneten en ze hebben moeite ermee ik heb de flap wat bijgesneden opdat het makkelijker 2 kanten op kan. Maar het valt ze nog zwaar maar de katten lukt het nu om buiten te komen alleen nog niet terug naar binnen omdat er van buiten minder opstap voor ze is.. mogelijk verwijder ik nog 2 magneten zodat ze er gewoon makkelijk door kunnen. de hond kan ik er door lokken maar gaat nog niet uit zichzelf. Mooi luikje maar zware flap met veel weerstand en magneten dus dat gaat nog wel even duren voor ze daar doorheen durven..

Reactie Tomsgates:

Voor de volledigheid nog toevoegen dat het goed komt: "Nu durven ze erdoor al moeten ze nog wat wennen maar het gaat zo wel lukken denk ik :)"

Guy Cuyx

Zeer degelijk en mooi afgewerkt materiaal.
Geweldige service.