Renske

Goede service en snelle levering.
Vragen worden zeer snel beantwoord.
Ben zeer tevreden met het luik. En de doggies ook !

Colaes Albert

Alles is vlot verlopen, en gegaan zoals beloofd. Op zaterdag contact op dinsdag geleverd en geplaatst, veel is geregeld met e-mail, moest alles verlopen met brievenpost heb ik geen idee hoelang dit... Alles is vlot verlopen, en gegaan zoals beloofd. Op zaterdag contact op dinsdag geleverd en geplaatst, veel is geregeld met e-mail, moest alles verlopen met brievenpost heb ik geen idee hoelang dit zou geduurd hebben, natuurlijk begrijp ik ook dat het misschien wel een voordeel is dat ik ook digitaal handel
Groetjes

Bouthez conny

Prachtige luikjes heel mooi afgewerkt

Saartje Hermie

Alles volgens de afspraak.Zeer kwaliteitsvol en mooi uitgevoerd
Echt top

Vandevelde

Heb er al mee samen gewerkt ,top top .

Werkt prima voor mij. Ze zijn zeer geduldig. Duidelijke uitleg en denken met je mee.

bieke dielis

Precies zoals beschreven , zeer netjes geplaatst.
Precies zoals beschreven , zeer netjes geplaatst.
mijn hondje vindt het luikje nu nog iets te zwaar wegen om zelf open te doen ...maar ik ben er zeker van dat dit goed komt 💪 dit is precies wat ik wou 🔝🔝🔝

Sander

Zeer snel en duidelijk in hun communicatie. Plaatsing ging vlot en eventuele obstakels worden duidelijk gemaakt zodat je geen onaangename verassingen ervaart. Top

Ignace Willems

Zeer vlot contact en afwerking ter plaatse.

Gijs

Goed advies over het aan te schaffen luik bij grote katten. Snelle levering, waarbij alleen de installatie door miscommunicatie wat vertraging opliep. Het luik zit er goed in, al moeten de katten... Goed advies over het aan te schaffen luik bij grote katten. Snelle levering, waarbij alleen de installatie door miscommunicatie wat vertraging opliep. Het luik zit er goed in, al moeten de katten wel even wennen dat ik niet meer als portier speel.